Szukaj

Lista ocen Skoda Octavia III Kombi (58) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 24 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Softail
Skoda Octavia III
Kombi 1.8 TSI 4x4 180KM 132kW
Haldex - działa super, jazda po niezbyt przyczepnej nawierzchni nie stanowi problemu, strome podjazdy samochód pokonuje jak by ich prawie nie było, mokra nawierzchnia jedzie, rusza, nawet dynamicznie jak na suchej... bez pomocy innych systemów. Zawieszenie - zestrojone całkiem pozytywnie jak na polskie drogi, dobrze trzyma sie w zakrętach i długich łukach. Komfort może nie jest taki jak w zawieszeniu hydro-pneumatycznym;) ale daje rade... co...
4,0
~maeri
Skoda Octavia III
Kombi 1.4 TSI 140KM 103kW
Dla mnie nie jest źle. Co do belki z tyłu. Kuzyn ma o2 i rzeczywiście jakby bardziej płynnie o2 wybierała nierówności a o3 jest dość twarda. Ale mnie naprawdę nie przeszkadza - jest o wiele lepiej niż w o1. Samo kierowanie itd. - czysta przyjemność. Na autostradzie przy węzłach łączycych w zakręty wchodziłem przy 130-140km/h pry pustym samochodzie i 4 osobach w samochodzie - nie zauważyłem odjeżdżania samochodu. Ale zaznaczam to moja...
3,0
~Sluzbowa Octavia, czesc 2 po 150 000 km
Skoda Octavia III
Kombi 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
przesiadłem się z samochodu który miał wielowachaczowy system jezdny więc niestety różnica jest wyczuwalna. Do tego w porównaniu ze starszą wersją Octavii z tyłu zastosowano belke skrętną i to chyba powoduje że tył się lekko wywozi przy prędkości wchodzenia w zakręt powyżej granicy rozsądku. Peugeot 407 i Toyota Avensis pozwalaly na wiecej. Ciekawe jak sprawuje sie zawieszenie w wersji RS (?). Po 150 tys tak się wjeździłem że układ jezdny...
4,0
~NIE-służbowa Octavia
Skoda Octavia III
Kombi 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
przesiadłem się z samochodu który miał wielowachaczowy system jezdny więc niestety różnica jest wyczuwalna. Z tyłu zastosowano belkę skrętną i to chyba powoduje że tył się lekko wywozi przy prędkości wchodzenia w zakręt powyżej granicy rozsądku. Peugeot 407 i Toyota Avensis pozwalały na wiecej. Ciekawe jak sprawuje się zawieszenie w wersji RS (?). Po 150 tys tak się wjeździłem, że układ jezdny wydaje się w sam raz.
3,0
~Służbowa Octavia
Skoda Octavia III
Kombi 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
przesiadłem się z samochodu który miał wielowachaczowy system jezdny więc niestety różnica jest wyczuwalna. Do tego w porównaniu ze starszą wersją Octavii z tyłu zastosowano belke skrętną i to chyba powoduje że tył się lekko wywozi przy prędkości wchodzenia w zakręt powyżej granicy rozsądku. Peugeot 407 i Toyota Avensis pozwalaly na wiecej. Ciekawe jak sprawuje sie zawieszenie w wersji RS (?)
3,0
~Daniel
Skoda Octavia III
Kombi 1.4 TSI 150KM 110kW
Octavia II posiadała znacznie lepsze zawieszenie i układ kierowniczy. Octavia III nie trzyma się już tak pewnie drogi. Układ kierowniczy wspomagany elektrycznie posiada efekt tzw. przyklejenia kierownicy podczas chwilowej jazdy z kierownicą w jednej pozycji. Podczas lekkiego skrętu czuć jakby przez moment kierownica była przyklejona. Drażniące podczas jazdy autostradą/ekspresówką.
3,0
~Koni
Skoda Octavia III
Kombi 1.4 TSI 150KM 110kW
Prowadzi się pewnie, a ESP nie jest zbyt "wyrywny". Najpoważniejszy problem to nerwowe zachowanie samochodu przy dużych prędkościach na autostradzie. Dziwne bujanie i myszkowanie tyłu. Problem szczególnie odczuwalny przy bardziej wietrznej pogodzie. Przyczyny trudno upatrywać w zużyciu zawieszenia, bo auto praktycznie nowe.
4,0
~r.
Skoda Octavia III
Kombi 2.0 TDI CR DPF 150KM 110kW
Jeździ dobrze jak na kombi, które nie ma sportowego charakteru, można dość dynamicznie wchodzić w zakręty, ale też bez przesady bo czuć że tył, szczególnie pusty, ma lekką tendencję do znoszenia. Tłumienie OK, rzeczywiście dobrze wyważone między komfortem a twardością, nawet przy oponach niskoprofilowych 17'.
4,0
~fiorentini
Skoda Octavia III
Kombi 1.4 TSI 140KM 103kW
Auto trzyma się drogi aczkolwiek nie zbliżałem się nim do granic utraty przyczepności więc nie wiem jak się zachowa w ekstremalnej sytuacji. Dosyć głośno słychać poprzeczne nierówności. Powyżej 150 km/h czuć że auto jest lekkie i wcale to nie pomaga w szybkiej jeździe. Komfortowo do 140km/h.
4,0
~Michał K.
Skoda Octavia III
Kombi 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
Twardo, sztywno i bezpiecznie. Mnie to odpowiada. Komfort umiarkowany. Precyzyjny układ kierowniczy, bardzo skuteczne hamulce, bardzo fajnie zachowuje się na śliskiej nawierzchni. Jednak w porównaniu do Octavii II krok wstecz ( tutaj jest belka, poprzednio było wielowahaczowe)
Skoda Octavia III Kombi