Szukaj

Ocena kierowcy - Ssangyong Musso I Standard

Krnąbrny rajdowiec, 12 lat temu
Silnik 2.9 D 95KM 70kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 330 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Ssangyong Musso I Standard 2.9 D 95KM 70kW 1995-2005 - Oceń swoje auto
3,69
13% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Ilość miejsca w środku i komfort.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Wentylacja
Układ elektryczny : czujniczki różnego typu i kalibru
Silnik : No mam pecha.
4,0
Całokształt
Auto bardzo lubię, bo ratuje mnie w zimę z różnych opresji. Daje sobie radę w terenie, choć na poważne eskapady - za niski, za długi i za słaby. Pozwala czuć się bezpiecznie, ale potrafi też porządnie zdenerwować.
Wrażenia
3,0
Silnik
Auto ma za malo mocy, polecam mocniejsze 2,9. Siła jest, nie ma problemu z wyciągnięciem busa z rowu (testowałem na ambulansie w zimę;) ). Silnik bardzo fajnie brzmi, mimo, iż to tylko pieciogarowy diesel. Zaznaczam, że to jest produkcja KOREAŃSKA na licencji merca, więc cieknie czasami olejem tu i ówdzie.
3,0
Skrzynia biegów
Dramat, krótkie przełożenia sprawiają, że osiągnięcie 120 km/h wiąże się z kosmicznym spalaniem, a i jej praca jest po prostu niepokojąca. W terenie za to, nie ma zbyt często potrzeby włączania reduktora.
4,0
Układ jezdny
Pancerny. Nieprecyzyjny, ale pancerny.
Komfort
5,0
Widoczność
Duża powierzchnia szyb bardzo ułatwia manewrowanie, w przeciwieństwie do np. cheeroke, gdzie nie widać nic. Wielkie lustra niwelują martwe strefy.
4,0
Ergonomia
Nic skomplikowanego w aucie nie ma, i wszystko jest tam gdzie być powinno, ale brakuje praktycznego podejścia twórców. Wkurza strasznie jakość wnętrza.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima chodzi dobrze, ogrzewanie sapie, jak astmatyk przez rurkę...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest na prawdę bardzo dużo. Do tego dochodzi bagażnik wielkości małej szopy podwórkowej.
3,0
Wyciszenie
No, najciszej nie jest... Widać wyraźnie, że Koreańczycy raczkowali wówczas w kwestii luksusu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na tle terenówek jest nieźle, części nie są drogie, a spalanie jak na ten segment jest do zaakceptowania. Nie ma tragedii.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za niewielkie pieniądze mamy wielkie, nieźle wyposażone i wygodne auto. Czasem kapryśne, ale niezłe.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawsze jest coś. A to ogrzewanie zdechnie w środku zimy, a to immobilizer zdechnie, a to czujniki zaczną padać po kolei wszystkie...
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam pecha do tego auta. Mimo regularnej obsługi, przeglądów itp, padła wakuopompa, podkładka z niej wyleciała do wewnątrz obudowy rozrządu, później na tryb od "smoka", wyrywając pompę olejową, wybijając dziurę w misce olejowej, łańcuch zgubił przez to naprężenie i zawory dostały "szota". Wymieniłem silnik. Obecnie borykam się z niewyjaśnionym stukaniem w rozrządzie (podejrzewamy szklanki). Auto stoi rozparcelowane. Pierwszy silnik zrobił 240 tyś. km, drugi miał zrobione 200 jak go wsadziłem, teraz ma 290.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.9 D 95KM 70kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ssangyong Musso I Standard