Szukaj

Lista ocen Subaru Impreza II Kombi (23) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 4 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Piotr
Subaru Impreza II
Kombi 1.5 i 105KM 77kW
Wymiana łożysk to norma po 150k przebiegu, ale nie jest to absurdalnie droga naprawa. Dodatkowo mój warsztat wykonał tą naprawę w 2 dni z wcześniejszą rezerwacją terminu. Jeśli usłyszy się wycie dobiegające spomiędzy foteli to od razu należy się zapisać do mechanika a nie będą nas czekać dodatkowe wydatki. Biegi wchodzą z bardzo przyjemnym 'klikiem'. W wersji 5-biegowej na autostradzie auto osiąga 4 tysiące obrotów, co jest na pewno słyszalne,...
3,0
~Andrzej
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V 125KM 92kW
Jeśli chodzi o skrzynię biegów to w IMPREZIE jest średnio.Kiedy olej w skrzyni biegów jest zimny biegi wchodzą ciężko.Przy \"siłowej\" zmianie biegów pojawiają się zgrzyty, trzeba wypracować metodę zmiany biegów na dwa razy najpierw ok 70 proc. siły następnie ok 30 proc.Do płynnej i szybkiej redukcji (przy wysokich obrotach) proponuję zastosować między-gaz (wtedy nie szarpie sprzęgło)a po redukcji mamy wystarczająco mocy do zaplanowanych...
5,0
~wbprus2@op.pl
Subaru Impreza II
Kombi 2.5 AWD 300KM 221kW
mamy wprawdzie w tym (wyjatkowo POjezdzie) i w syna WRX skrzynie M- ale jak wszystko co produkuje Heavy Industree- jest to doskonale (nieomal)!Zreszta narazie zbyt malo mil (43K mile )przejechalismy by oceniac dlugodystansowo! faktem,jest ze dzieki elastycznosci silnika =mozna jezdzic nawet w miejskim ruchu wysokimi biegami co zwieksza ekonomicznosc jazdy!!
4,0
~Paweu
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V 160KM 118kW
W porządku. Tak po prostu. Podczas zwykłej jazdy po kajzerki do sklepu sprawuje się bardzo dobrze. Gdy jednak załączymy turbo dla ubogich (czytaj: reduktor) i chcemy trochę poszaleć i powachlować gałką, okazuje się, ze skrzynia mogłaby być bardziej precyzyjna.
3,0
~Cezor
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V 125KM 92kW
Przydałaby się szóstka. W trasie na autostradzie osiągając maksymalna dozwolona prędkość jest całkiem głośno. Świetna sprawa jest reduktor, który w zimę mocno pomaga. Ciężko wchodzącą jedynka i wstek w tym modelu to standard, da się przyzwyczaić.
4,0
~Eryk
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V WRX 225KM 165kW
Skrzynia biegow nie jest tak dokladna jak w VW GTI, czy Acura Integra. Daje poczucie taniej ale nie tandetnej. Duzo pomaga instalacja "short shifter" przelozenia sa o okolo 40% krotsze, w rezultacie jedzie sie o wiele plynniej.
5,0
~Kamil
Subaru Impreza II
Kombi 1.5 i 105KM 77kW
Auto ma automatyczną skrzynie biegów z trzema trybami pracy (Power, A/T i Holder ) pracuje bez problemów tryb Power zapewnia wbrew wielu naprawdę dynamiczną jazdę jak na tak mały silnik z napędem 4x4
4,0
~kadacze
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V 125KM 92kW
Fajne szybkie zmiany, czasem trudno wchodzi wsteczny, pewnie zmęczenie materiału. Długie przełożenia można go wyciągać.
4,0
~free
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V 125KM 92kW
troszke dziwnie chodzą biegi ale ten typ tak ma, poza tym bez zarzutów, dzwignia to taki tradycyjny japoński kijek
5,0
~Pawel
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V 125KM 92kW
Skrzynia bez żadnych zastrzeżeń, przy cofaniu nie należy skręcać kół to nie zgrzytanie ale to standard w 4x4.
Subaru Impreza II Kombi