Szukaj

Lista ocen Subaru Impreza II (54) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 48 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~wbprus2@op.pl
Subaru Impreza II
Kombi 2.5 AWD 300KM 221kW
Subaru ma system AWD od Mitsubishi- ktora zakupili w momencie kryzysowym dla firmy sam okolo rooku 82! A zainstalowano go w I-szych modelach z AWD i OHC silnikami w 84r.na rynku USA byl w 85r.jako 3-gi POjazd w USA ( PO Mitsubishi i Chrysler) z tym napedem AWD z 3cim dyferencjalem w ktorym umieszczono Viscouse cuppler!Wtedy bylo to unikalne!dzis jest wspomagane elektronika a Tribeca ( i Volvo XC90)ma nawet Pompe hydr. w sytemie - by...
5,0
~plejadek
Subaru Impreza II
Sedan 2.5 WRX Turbo 230KM 169kW
Seryjne WRX-owe zawieszenie wytrzymało 80 tyś km (było sprężyste i najbardziej komfortowe, ale podczas jazd sportowych na torze auto dosyć mocno się wychylało. Tein wytrzymał 40 tyś km - twardy mięsisty zawias, mało komfortowy ale zdecydowanie najlepszy na tor. Obecnie w aucie pracuje seryjne zawieszenie STI, które jest niezłym kompromisem.
5,0
~Andrzej
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 i 16V 125KM 92kW
Układ jezdny to najmocniejszy punkt auta. Stały napęd 4X4 w rozkładzie 50/50, który zapewnia doskonałą przyczepność w każdych warunkach.Układ kierowniczy jest bardzo precyzyjny i w każdych warunkach reaguje na najmniejszą korektę kierowcy .Zawieszenie jest sztywne ale dość komfortowe i nie męczy w codziennej eksploatacji ani w trasie
5,0
~igorb@satland.com.pl
Subaru Impreza II
Sedan 2.0 i 16V 150KM 110kW
Zadziwia każdego dnia, ale tylko tych co potrafią jeździć takim samochodem - więc rzadko kogo tak do końca. Czasami jak wysiadam z niego po jeżdzie to mam aż nogi mokre od adrenaliny wtedy patrze na SUBARU i myślę:" ja cię nigdy nikomu nie oddam".Komfort bardzo wysoki , porównywalny z PORSCHE 911 CARERA S czyli bliski złamanią praw fizyki.
5,0
~Piotr
Subaru Impreza II
Kombi 1.5 i 105KM 77kW
Bardzo dobre prowadzenie - napęd na 4 koła (jeszcze w pełni mechaniczny) działa dobrze na każdej powierzchni i wielowachacze na tylnej osi robią niesamowitą robotę. Mimo braku kontroli trakcji dalej prowadzi się pewnie i jednocześnie nie zbyt twardo. Kiedy spadnie śnieg lewy pas jest zarezerwowany dla aut takich jak te.
4,0
~luckyy
Subaru Impreza II
Sedan 2.5 WRX STI Turbo 280KM 206kW
Jeżeli chodzi o zakręty to bardzo dobrze,choć jeździłem już lepiej dopracowanymi pod tym względem samochodami.Niestety na naszych polskich drogach odczujemy każdą nierówność,najgorzej jak wpadniemy w konkretną dziure,już niejednokrotnie się zatrzymywałem,żeby zobaczyć czy aby felga jest w całości.
3,0
~J@ro
Subaru Impreza II
Sedan 2.0 i 16V 160KM 118kW
W końcu 4x4 bez jakiś sztuczek z elektroniką, brak ESP i innych gadzetów powoduje, że czuje się gdzie się jedzie.... Zawieszenie średnio twarde ładnie i sprężyście wybiera nierówności przez co nie buja ale i nie skacze jak gokart.... Dobre hamulce i ABS nie ingerujący zbyt wcześnie dają radość z jazdy...
5,0
~Friderooo
Subaru Impreza II
Sedan 2.0 i 16V 160KM 118kW
Układ jezdny to jakiś inny świat. Przeniesienie jest tak genialne że można się go nauczyć i bawić jak tylko zechcemy, nie wspominając że tym autem nie da się zakopać po przez rozwiązanie Symmetrical AWD które rozkłada identyczną moc na każdą oś pojazdu
5,0
~jet-transport
Subaru Impreza II
Kombi 2.0 WRX 16V 218KM 160kW
Super. Auto dostaje w d...pę po dziurach nierzadko z mocno wciśniętym pedałem gazu i sporo wytrzymuje. Owszem coś tam zaczęło postukiwać ale więszość innych aut miała by już zawieszenie do natychmiastowej naprawy. Subaroskiego 4x4 nie trzeba komentowac.
3,0
~niedoszlyrajdowiec
Subaru Impreza II
Sedan 2.0 i 16V WRX 225KM 165kW
na sniegu i szutrze rewelacja ale jeden warunek trzeba miec dobre opony zeby uniknac podsterownosci.asfalt :duza podsterownosc przy malych predkosciach ,hamulce latwo sie przegzewaja musialam zalozy wieksze ,wyblalem te od legacy spec b
Subaru Impreza II