Szukaj

Lista ocen Subaru Legacy I Sedan (24) - Silnik

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Barney_tm
Subaru Legacy I
Sedan 2.0 4WD 116KM 85kW
Cóż.... Subaru bez turbo :( Silnik 2.0 jest poprostu stworzony do turbiny i kropka. Do tego poprzedni właściciel nie zainwestował w elektronikę do gazu i przy wysokich obrotach wyczuwalnie zbyt uboga mieszanka(zbieram fundusze). Tylko z tego powodu 4 a nie 5 gwiazdek, może krzywdzące dla producenta ale w końcu jest to test subiektywny :) Generalnie znakomita elastyczność, pomimo mankamentu j.w. do 150 km/h droga jest moja :). Aż dziw...
5,0
~grip
Subaru Legacy I
Sedan 2.0 4WD 116KM 85kW
Dla mnie silnik jest absolutnie bezkonkurencyjny. Dwulitrowy boxer, bezawaryjny (odpukać), żadnego wycieku, jednak instalacja gazowa nieco go upośledza - przy jeździe na benzynie nie czuć pełni mocy. Po 234 tys przebiegu nie widać potrzeby zaglądania pod maskę. Oleju o dziwo nie chce palić, płynu chłodzącego nie ubywa, elektryka nigdy nie zawiodła; przy -20 st. C śmiało odpala. Fabrycznie montowany akumulator jest niezniszczalny. Same plusy...
5,0
~tom
Subaru Legacy I
Sedan 2.0 Turbo 4WD 200KM 147kW
4 cylindrowy bokser ma kulturę pracy zwykłego 6cio cylindrowca ( nielicząc pracy na wolnych obrotach kiedy potrafi podskoczyć). Jeżeli chodzi o elastyczność, to przy obrotach poniżej 2000 jest dziura, ale powyżej, aż do 6500 auto jedzie pięknie. Jednak najpiękniejszy jest dźwięk silnika, nawet bez \"specjalnych\' tłumików.
5,0
~de_1vill@poczta.onet.pl
Subaru Legacy I
Sedan 2.2 4WD 136KM 100kW
Jak sie uszczelni rozrzad i ewentualne wycieki -to tylko troche wkurza stukanie popychaczy (jezdze na mobilu 5w 50 i nie zamierzam zmieniac na gestszy,ale slyszlem ze po wlaniu gestrzego oleju mniej to slychac.) A TA PRACAAAAAAA................orgazm! TYLKO BOXER -ANTURLICH
4,0
~tomsas@poczta.onet.pl
Subaru Legacy I
Sedan 2.0 4WD 150KM 110kW
Z elastycznością jest tak, że jest b.dobra, ale powyżej 3 tys. obr., co się oczywiście wiąże ze zwiększonym spalaniem. Jednak co się nie robi dla tej chwili przyjemności. Podkreślam, że silnik jeszcze nie wymaga remontu (330 tkm), nie cieknie i nie pobiera w nadmiarze oleju.
5,0
~rafał- subaru legacy 1.8 16V
Subaru Legacy I
Sedan 1.8 4WD 103KM 76kW
silnik dysponuje wystarczająco dużą mocą przy niskim zakresie obrotów do sprawnego poruszania się. A kiedy wkręci się go troszkę na obroty świetny silniczek boxera pokazuje co potrafi:-)
5,0
~remikus
Subaru Legacy I
Sedan 2.2 4WD 136KM 100kW
Nie do zaj...nia. Moj nie chce sie zepsuc:) Przejechane ok 200.000mil i wszystko oryginalne. NIe wiem jak FUJI IND to robi hehe
5,0
~smark20@poczta.onet.pl Junior pozdrawiam
Subaru Legacy I
Sedan 2.0 Turbo 4WD 200KM 147kW
wiadomo boxer ..... kto jechal wie o czym mowa kto nie jechal musi sprobowac.. ostatnio nawet z radia nie korzystam :P
4,0
~wooocash@wp.pl
Subaru Legacy I
Sedan 1.8 4WD 103KM 76kW
1800cm jest delikatnie za slaby do auta ktore wazy prawie 2 tony, ale jestem zaskoczony elastycznością przy duzych prędkościach
5,0
~konrad_bro@op.pl Konrad Kraków
Subaru Legacy I
Sedan 2.2 4WD 136KM 100kW
W tym musi być jakaś magia. Boxer to trudny temat (patrz Alfa Romeo) ale skosnoocy sie na tym znają.
Subaru Legacy I Sedan