Szukaj

Lista ocen Subaru Legacy III Kombi (19) - Silnik

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~kropi
Subaru Legacy III
Kombi 2.5 156KM 115kW
Jeremy Clarkson twierdzi, że każdy miłośnik motoryzacji przynajmniej raz w życiu powinien posiadać Alfę Romeo. Ja dodam, że powinien też sprawić sobie auto z silnikiem typu boxer. Moc jest w miarę równomiernie oddawana od 2500 rpm, a im wyżej tym ciekawiej. Silnik jest doskonale wyważony, w pozycji N praktycznie nie czuć drgań. W wersji manualnej zdarzało mi się odpalać pracujący silnik, automat przenosi część drgań na drążek. Do tego ładny...
5,0
~FifaRafa
Subaru Legacy III
Kombi 2.0 125KM 92kW
2 litry/125 KM w automacie Zalety: + wysoka trwałość i idiotoodporność + automat zapewnia długie przełożenia, czyli 3000 obrotów przy 125 km/h, rewelacja przy wszystkich 5-biegowych manualach + mimo stałego 4x4 wraz z automatem rozsądne spalanie + nadaje się do LPG Minusy: - bez deptania słabo przyspiesza ale to do przewidzenia. - bokser - nie każdy chce naprawiać, a części kosztują. Tak, są zachwalane z wielu powodów ale mają swoje...
4,0
~janez
Subaru Legacy III
Kombi 2.0 125KM 92kW
Jest bardzo dobrze o ile ktoś kto go kupuje nie zapatrzył się za długo na Imprezę WRX ;) To ciężkie kombi z napędem na 4 koła i generalnie 125 KM to takie przyzwoite minimum. Jeżeli cche się nim przycisnąć to trzeba trzymać silnik w wysokim przedziale obrotów. inna sprawa, ze nie trzeba g katować by jeździć szybciej niż inni. Przyśpiesza się w zakrętach, tam gdzie wszytskie przednionapędówki zwalniają i zaczynają walkę o życie ;)
5,0
~szurpit8
Subaru Legacy III
Kombi 2.0 125KM 92kW
Fakt, na auto o tej wadze i napędzie 4x4 silnik wolnossący 2.0 to trochę mało - przynajmniej w tej generacji 125 KM. Oczywiście w zupełności wystarcza do dynamicznego poruszania się na mieście i na trasie, to WolnySSAK z def - do normalnej jazdy ;) Jak się go pokręci na wyższe obroty to daję pojęcie o charakterystyce SUBARU i sporo frajdy.
5,0
~Marcin
Subaru Legacy III
Kombi 2.5 156KM 115kW
Fantastyczna jednostka napędowa, piękny- chociaż dobrze wyciszony dźwięk silnika powyżej 3tys. obr/min. To jeden z niewielu silników czterocylindrowych z tak \"rasowym\" brzmieniem. Silnik bokser bardzo szybko osiąga właściwą temperaturę. Elastyczność całkiem nieźle, czuć moc od 3tys. obrotów.
5,0
~chriss1971
Subaru Legacy III
Kombi 2.0 125KM 92kW
Wolnossący Boxer - ktoś słyszał ten dźwięk , nie ??? żałujcie, a jak macie znajomego z Subaru, skorzystajcie z okazji i przejeździe się - wrażenie niezapomniane. Tak mruczeć może TYLKO Subaru.
4,0
~Fan subaru
Subaru Legacy III
Kombi 2.0 125KM 92kW
cóż , silnik bokser, wspaniały dźwięk , mam auto od 1,5 miesiąca i jeszcze nic się nie dzieje i raczej nie powinno się dziać , bo to nie jest moje pierwsze subaru i wiem że są dobre
5,0
~S.D.
Subaru Legacy III
Kombi 2.0 125KM 92kW
bardzo cichy,elastyczny(można bezproblemowo jechać 60km/h na piątym biegu,łatwo wchodzi na obroty,po rozgrzaniu pracuje bez wibracji,fajny dźwięk powyżej 4000obr./min
5,0
~aluskicompl
Subaru Legacy III
Kombi 2.0 125KM 92kW
Kultura pracy 5+ ... jak na 125KM w 2 litrach to 190km/h nie stanowi problemu, wg mnie starczy w zupełności ten silnik do sympatycznego przemieszczania się......
Dziennik kosztów dla Subaru Legacy III Kombi
Średni koszt przejechania 100 km
38,50 zł
9,3
l/100km
10,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~polskivip
Subaru Legacy III
Kombi 2.0 125KM 92kW
Boxer czasami go wogóle nie słychać, kultura pracy na najwyższym poziomie. Bardzo Niskie koszty wymiany rozrządu!!
Subaru Legacy III Kombi