Szukaj

Lista ocen Subaru Legacy IV Sedan (99)

Pokaż filtry
4,2
~Stuttgarter
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
Właśnie stuknęło 200 tyś km i to chyba właściwy czas, żeby coś o eksploatacji tego samochodu napisać. Ogólnie jest dobrze, samochód sprawuje się mniej więcej tak samo jak na początku. Poza drobiazgami nie było większych awarii, a samochodem nadal jeździ się przyjemnie i daje on frajdę z jazdy.
4,5
~Pkoz
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
Ogólnie jestem bardzo zadowolony. To moje drugie auto tej klasy. Wcześniej hatchback'i. Poprzednio Honda Accord 2.0 155 km sedan z 2003 roku. Główne przewagi to pewność prowadzenia i zachowania na drodze oraz moc od najniższych obrotów przy niskim spalaniu.
4,5
~Kris
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
Ogólnie jak na razie jestem zadowolony z auta....wiadomo, że żadne auto nie jest idealne. Trzeba się przyzwyczaić do drobnych mankamentów. Uważam, że auto jest dobrze zrobione , fajnie jeździ i jest ekonomiczne.
4,3
~twone
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
Dyskretny design , szyby bez ramek perfekcyjny układ jezdny , trakcja oraz silnik . Nie sądzę aby tak doskonały samochód z doskonałym silnikiem mógł mieć opinię profana marki tylko dlatego że napędza go diesel.Po pierwszej jeździe tym samochodem stałem sie miłośnikiem marki a nawet fanem japońskiej technologii. Coś jakby olśnienie z równoległego świata.To mój 4 samochód z dieslem 2 VW i VOLVO było przedtem. Można by powiedzieć że zacne...
4,5
~3sparrow
Subaru Legacy IV
Sedan 3.0R i 4WD 245KM 180kW
Najlepiej prowadzący się samochód jakim jeździłem. Ma TO COŚ dzięki czemu jazda jest przyjemnością dla samej jazdy. Kupiony w dobrym stanie, z niskim udokumentowanym przebiegiem, służył mi przez 8 lat, i gdyby nie to że rodzina zrobiła się za duża, to dalej bym nim jeździł.
4,7
~ALK
Subaru Legacy IV
Sedan 3.0R i 4WD 245KM 180kW
Przez 12 lat posiadałem 3 egzemplarze Legacy IV, jeden 2,0 SOHC i dwie 3,0 H6. Ten pierwszy za słaby dla dynamicznego stylu jazdy, ale absolutnie bezobsługowy przez ponad 190kkm - dobry, bardzo wygodny i bezpieczny dupowóz, najlepszy mały silnik do LPG w tej generacji ze względu na prostą regulację zaworów. 3,0 to zupełnie inna bajka - zawieszenie zestrojone pod sportową jazdę, krótszy układ kierowniczy. 18stki odbierają komfortu a dużo nie...
4,7
~bel
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
Jak się nie będzie psuł to nawet nie spojrzę na inne marki.
4,5
~Sebastian
Subaru Legacy IV
Sedan 3.0R i 4WD 245KM 180kW
Samochod bardzo fajny. Trzeba kupic w dobrym stanie technicznym i napewno nie bedzie sprawial wiekszych problemow. Silnik, skrzynia, uklad napedowy RE-WE-LA-CJA. A do tego nie pozorny. Moj nie mial na klapie zadnych oznaczen- brak nazwy marki, modelu i silnika. Zaskoczyl nie jednego kierowce HAHA I najwazniejsze-szyby bez ramek
3,6
~plasi
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 i 4WD 150KM 110kW
kupiłem subarkę w salonie w 2010 jako wyprzedaż rocznika, zapłaciłem duuużo mniej niż za 2010, ale rocznikowa auto ma dwa lata więcej toteż po czterech latach jazdy bardzo duża strata kasy. po upływie gwarancji założyłem gaz i mam wrażenie że lepiej jęździ na LPG jak na PB. Pracuje równiej i ciszej, ale ma założone dodatkowe smarowanie wtrysków, jest to opcja w instalacji BRC wymagana dla niektórych aut. Generalnie auto niczego sobie, ale...
3,3
~bzyk
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 i 4WD 150KM 110kW
słaba elastyczność, nie zapala i gaśnie na mrozie. dużo pali. nie wiem o co chodzi z tą kompensacją drgań z reklam subaru, silnik się trzęsie bardziej niż w innych autach którymi jeździłem. to co trzeba napisać - to ŁADNIE BRZMI. (Silnik)
Subaru Legacy IV Sedan