Szukaj

Lista ocen Subaru Legacy IV Sedan (63) - Silnik

Na liście zabraknie 36 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Pkoz
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
Bardzo dynamiczny. Na każdym biegu ciągnie bez problemu. Nie jest to auto do zrywu spod światem więc miejscy rajdowcy powinni sobie odpuścić. Krótka jedynka tylko do ruszania. Bardzo elastyczny silnik przy 60/h można jechać na 2, 3, 4 a dla nie lubiących machać lewarkiem i na 5 się nie zadławi. Genialnie w porównaniu do poprzedniego autka w trasie spadek spalania średniego o 5 litrów w mieście nawet nie liczę. Ostatnio, trasa Warszawa - Lublin...
5,0
~twone
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
doskonale ! prawie bez turbo dziury. Harmonijna praca w zakresie lekko do ponad 4000 obr/min to nieosiągalne dla innych diesli. Zero drgań i ciagnie jak taśma górnicza tak kulturalnie że z pozoru nudno . Tylko na znanych mi odcinkach drogi obserwując przyrost prędkości i obrotow jestem pod wrażeniem , zupełnie odwrotnie niż w TDI gdzie akustyka silnika przy przyśpieszaniu sugeruje więcej niż dzieje się naprawdę. Jedynka do ruszania ale przy...
5,0
~Stuttgarter
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
Do charakterystyki tego silnika trzeba się przyzwyczaić. Jeździ jak na 150KM przystało, można bezproblemowo wyprzedzać, jeździć z prędkościami niemiecko-autostradymi, ale jak zawsze chciałoby się po jakimś czasie coś więcej. Na zimno klekocze (jak na początku tak i teraz). Jednak po rozgrzaniu, które swoją drogą trwa nieco długo, odgłos robi się niezauważalny, a przy wyższych obrotach nawet przyjemny. Nie było żadnej awarii (odpukać) -...
4,0
~picia
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
glosny przy srednich obrotach,przy moim przebiegu zrobil sie glosniejszy, zima ? jeszcze zapala a nastepna,co jakis czas trzeba dolewac uszlachetniacza do paliwa bo gasnie na wolnych, serwis chcial wymienic czujnik cisnienia na pompie ktorego do tej pory nie ma?,pije olej silnikowy jak smok dymi, z ta kultura to kaszana telepie jak betoniarka na wolnych stojac na swiatlach.Koledze urwalo wal przy 194000 jeszcze mam troche?
5,0
~ukiman
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 i 4WD 150KM 110kW
Silnik 2,0 138 KM - teraz sprzedają już mocniejszy (168 KM). Silnik jest OK, brzmi rewelacyjnie, daje kopa kiedy chcę. Wcześniej jeździłem słabszymi autami, więc generalnie mam frajdę. I jeszcze coś - ma reduktor! A to oznacza, ze spod świateł możesz ruszać nawet tak szybko jak mocniejsze auta, a w terenie, czy wolnej jeździe przez małe miasto - nie ma sobie równych.
5,0
~bel
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
Dam 5 chociaż to diesel, i niestety trochę klekocze na niskich obrotach (oczywiście nie tak jak stare audi czy Vw) poza tym elastyczny i mało pali szkoda tylko że nie wkręca się na wysokie obroty jak benzynka - poprzednio jeździłem tylko benzynami i gdyby nie cena zakupu to wybrałbym 2.5 w benzynie ale niestety dużo droższy, osiągi podobne i żłopie za dużo.
4,0
~Damian
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 i 16V 165KM 121kW
Świetny. Przy LPG wymaga zwrócenia uwagi na pilnowanie zaworów (co 50000), ale i tak się opłaca, nawet po ich naprawach/serwisie. Bezawaryjny jeśli dba się o podstawowe sprawy. Trochę pali, ale dramatu nie ma, w końcu to 4x4. Przy LPG koszt jak w punto.
3,0
~bzyk
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 i 4WD 150KM 110kW
słaba elastyczność, nie zapala i gaśnie na mrozie. dużo pali. nie wiem o co chodzi z tą kompensacją drgań z reklam subaru, silnik się trzęsie bardziej niż w innych autach którymi jeździłem. to co trzeba napisać - to ŁADNIE BRZMI.
2,0
~arq secundum
Subaru Legacy IV
Sedan 2.0 TD 150KM 110kW
Byłoby świtnie gdyby nie padnieta turbina przy 70 tys, wymiana wtrysków przy podobnym przebiegu - jedyny plus to że jeszcze w okresie i na gwarancji (ostatnie miesiące - sic). pobyt auta w serwisie ok 2 mce !
Dziennik kosztów dla Subaru Legacy IV Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
10,4
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~msi
Subaru Legacy IV
Sedan 3.0R i 4WD 245KM 180kW
Spełnia swoje zadanie, nie brakuje mu mocy i momentu w całym zakresie obrotów - nie mam do czego się przyczepić. Szkoda, że dzisiaj co raz mniej takich perełek, 6 cylindrów, brak turbo i zbędnej elektroniki :)
Subaru Legacy IV Sedan