Szukaj

Lista ocen Subaru Levorg Kombi 1.6 GT 170KM 125kW 2015-2017 (17) - Silnik

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~stalot
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Rewelacja! Trochę się bałem CVT czytając te pseudo testy w internecie i porównując do osławionego DSG7 (żona jeździ seatem z tym wynalazkiem). W rzeczywistości według mnie DSG7 dużo brakuje albo po prostu Lineatronic jest tak świetny: zero, naprawdę zero szarpania a symulacja zmiany biegów tak doskonała, że laik by się nie zorientował. A co do ruszania... hmmm...według mnie można porównać to do Hemi V8 - po dodaniu gazu wrzuca wysokie obroty i...
4,0
~xemir
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
W trybie [I] nadaje się do spokojnej jazdy, przyspiesza wówczas ospale i z lekkim opóźnieniem. Nie mniej jednak bardzo dobrze sprawdza się do normalnego użytkowania, zarówno w ruchu miejskich jak i na autostradzie. Tryb [S] to już inna para kaloszy, odzyskuje wigor i pozwala na odrobinę szaleństwa. Nie mniej jednak trzeba pamiętać, że mimo 167 koni i 250 nm, sportowego charakteru mu trochę brakuje. Wygląda bardziej bojowo niż jest w...
4,0
~cinor
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Silnik radzi sobie z gabarytami auta, sprawnie je rozpędza i pozwala na dynamiczne poruszanie się po Polsce. Wyprzedzania nie trzeba planować z kilkudniowym wyprzedzeniem, wnioski o dopływ mocy są rozpatrywane tak szybko, jak wciskany jest pedał przyspieszenia, tryb sport fajnie zmienia charakterystykę układu napędowego. Po poprzednim Subaru jest lekki niedosyt jeśli chodzi o moc :)Boli tylko spalanie i to zaskakująco.
5,0
~nowynowy
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Wydaje mi się że po około 15000 km silnik sam się przeprogramował z "bezpiecznego" na normalny tryb pracy. Na początku miałem wrażenie, że będzie wymagane indywidualne mapowanie, aby w pełni wykorzystać osiągi silnika w połączeniu z zastosowaną skrzynią biegów. Teraz auto jeździ tak jakby nauczyło się kierowcy (albo na odwrót): duża dynamika, niższe spalanie, lepsze osiągi. Jazda zimą tym autem to bajka.
4,0
~Grzesiek
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Silnik mam podkręcony na 210 KM, i naprawdę robi robotę. Mógłby trochę mniej palić, bo przy jeździe autostradowej (oczywiście w Niemczech ;-) ) z prędkościami 180 - 190 km/h, ciężko zejść poniżej 15-16 l/100! Paliwo tankuje mi firma, więc nie boli tak bardzo po kieszeni, ale denerwuje to, że zasięg na pełnym baku to czasami tylko 300km! Wynika to również z małego baku, piędziesiąt parę litrów...
4,0
~r.
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Brzmi nawet ładnie (choć się nie umywa do 2.5 czy starego, pięknego 3.0!) , ale 170 KM przy tym aucie to ani dużo ani wystarczająco, przydałoby się ze 20% więcej. Brakuje drugiej opcji np. 2.0 i 240 KM, wtedy napęd miałby co napędzać. Jak Jedziesz sam, to ok, ale wakacje z rodziną to ciągłe czychanie na dłuuuugą prostą, a tym bardziej z tą skrzynią...
5,0
~Maciek
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Auto jest nowe, więc nie testowałem jeszcze pełnej mocy. W jeździe testowej wydawał się b. przyjemny w czasie jazdy. Spontanicznie reagował na gaz i moc rozwijał bardzo liniowo. Niczym auto z napędem elektrycznym. Domyślam się że to zasługa Turbo Twin Scroll i silnika typu bokser.
3,0
~kw
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Ani super nie brzmi, ani super nie ciągnie. Na plus trzeba zaliczyć, że dobrze dogaduje się ze skrzynia CVT i oferuje płynne przyspieszenie (ma się wrażenie jechania autem elektrycznym). W większości sytuacji, jego moc jest w zupełności wystarczająca.
4,0
~nowynowy
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Silnik paliwożerny w stosunku do osiągów, które oferuje aczkolwiek do normalnej jazdy (bez sportu) w zupełności wystarczy.
Dziennik kosztów dla Subaru Levorg Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
56,00 zł
11,1
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Kartezjusz
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
silnik na tym etapie bez zarzutu, jednak downsaizing dopadł także Subaru. 170 km z 1,6 turbo, oby pojeździł długo
Subaru Levorg Kombi