Szukaj

Lista ocen Subaru Levorg (20) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~nowynowy
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
I tu jest lipa. Nie napiszę bynajmniej o usterkach lub wymianach bo takowych nie było. ALE Nr. 1 Pomimo tego, że jest to auto służbowe i teoretycznie nie płacę za paliwo z własnej kieszeni to spalanie po mieście na poziomie 12-14 l/km przy zwykłym przesuwaniu się od świateł do świateł jest nieporozumieniem gdyż levorg to nie wrx, nie oldtimer anie nie amerykański V8 lecz 1,6. Innymi słowy: jeśli ktoś kupuje to auto do jazdy po mieście to...
2,0
~cinor
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Generalnie rzecz biorąc tragedia :) Jadąc spokojnie, zgodnie z przepisami i nie tamując ruchu w cyklu mieszanym 7,5 litra/100km jest osiągalne. Normalna spokojna jazda to przynajmniej 9l. W mieście do zniesienia, auto jest spore i każdy wynik poniżej 10l jest ok. Drogi szybkiego ruchu, 120-130 ok 8l/100km. Tragedia zaczyna się na autostradzie. Tempomat i 140km/h to bite 10l/100 km, jeśli mamy sprzyjającą pogodę. Bardzo się zawiodłem....
3,0
~stalot
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Take ocenianie Subaru i nie tylko nie ma trochę sensu, bo gdyby kierować się ekonomicznością to wszyscy powinni kupować Dacię albo Skodę. Wiadomo że tanio nie będzie: serwis jest drogi, zużycie wyższe niż w dieslu, ale... samochód jest nietuzinkowy i daje naprawdę ogromną frajdę z jazdy. Stawiam żę koszty utrzymania będą jakieś 30% wyższe niż ze stajni VAG-u, ale banan na ustach za kierownicą jaki się pojawia jest wart co najmniej tej ceny
4,0
~Marek
Subaru Levorg
Kombi Facelifting 1.6 170KM 125kW
4/5 zw na spalanie. Wszyscy piszą, że jest wysokie jednak w centrum miasta nawet przy spokojnej jeździe wychodzi 14-15l. Przeglądy i serwis- w porównaniu do volvo i mercedesa- to drobny wydatek! Polityka Subaru przy tym aucie powoduje, że nie ma tu wielu rzeczy, które mogłyby się popsuć.
3,0
~r.
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Serwis Subaru jest drogi jak fiks, a też nie każdy warsztat zna się na serwisie boxera i większość mówi "a panie, z takim to do warsztatu co sie zna, ja to reno, vw, skode i audi zrobię, ale na tym się nie wyznaję". Części dość drogie, mało zamienników.
4,0
~maniek
Subaru Levorg
Kombi Facelifting 1.6 170KM 125kW
Jestem po dwóch przeglądach (15000km, 30000km). Ceny nieco wyższe niż w popularnych markach ale bez tragedii. Spalanie znacznie wyższe niż w konkurencyjnych modelach, ale liczyłem się z tym wybierając ten model.
5,0
~nowynowy
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Wbrew obawom ceny części (tarcze, klocki, oleje, filtry) nie przekraczają tych dla marek popularnych (ford, opel, skoda itd). Nie wiem czy są zamienniki czy chińczyki bo takich nie szukałem.
3,0
~Staszek
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Spalanie poniżej 10l/100 w mieście jest nieosiągalne. Chyba ze ktoś sie toczy a nie jedzie. Ja notuje 11-11,5 i nie jestem drogowym szaleńcem. Na autostradzie można spróbować zejść do 9l/100 km
3,0
~xemir
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Przeglądy są drogie (min 1 000 Pln). Na spalanie aż tak nie zwracam uwagi. Pali tyle ile musi spalić turbo boxer z napędem AWD. Koszty oceniam na 3+
4,0
~Maciek
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Nie zdążyłem jeszcze przetestować. Auto posiada (wyłączalny) system start/stop, ale stały napęd może odbić się ujemnie na spalaniu. Zobaczymy.
Subaru Levorg