Szukaj

Lista ocen Subaru Levorg (20) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~kw
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Fizyki nie oszukasz... Tak, auto sprawia wrażenie szynobusa, ale to niestety może być bardzo mylące i kosztowne, bo człowiek zaczyna wierzyć że Levorg potrafi obchodzić prawa fizyki. A tak nie jest. Jeździłem najróżniejszymi autami. Przednionapędówki przeważnie progresywnie i przewidywalnie tracą przyczepność w zakręcie. Tylnonapędówki również, ale tutaj człowiek może być zaskoczony skalą uślizgu. Niestety, AWD subaru trzyma super do momentu,...
5,0
~xemir
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Tego nie da się opisać słowami, to trzeba poczuć. Nieprawdopodobne trzymanie w zakrętach i pewność prowadzenia bez względu na warunki. 120 km/h w ulewnym deszczu przez kałuże wody nie robią na tym samochodzie absolutnie żadnego wrażenie. Nie jestem typem kierowcy rajdowego, ale ten samochód potrafi obudzić emocje sportowe, nawet w takich zdechlaku jak ja. Jazda po krętych drogach to czysta przyjemność. Nawet sztywne i sprężyste...
5,0
~Marek
Subaru Levorg
Kombi Facelifting 1.6 170KM 125kW
Na co dzień trudno zauważyć różnicę jednak wystarczy kilka kropel deszczu albo śniegu, kolejna droga, która na mapie jest już wyremontowana, a faktycznie ciągle jest szutrowa żeby poczuć różnicę. Albo raczej brak różnicy- nie ważne jakie są warunki ciągle mamy 100% przyczepności, sterowności i absolutne poczucie bezpieczeństwa w prowadzeniu.
5,0
~nowynowy
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Sam układ jezdny i zachowanie się auta na drodze praktycznie bez zastrzeżeń ale: - twarde zawieszenie sprawia, że przejazdy przez polskie dziury "bolą" samochód i użytkownika - można zapikować przodem w asfalt jeśli przejedzie się za szybko przez spowalniacza - może lekko przestawić tył przy poprzecznych uskokach/ dużych nierównościach
5,0
~maniek
Subaru Levorg
Kombi Facelifting 1.6 170KM 125kW
Rewelacyjne trzymanie się drogi, auto w zakrętach jest jak przyklejone do asfaltu. Niski środek ciężkości i napęd na cztery robią swoje. To tak naprawdę główna zaleta tego samochodu, w porównaniu z Fordem Focusem 2016 którym jeździłem wcześniej (a który też prowadzi się nieźle) różnica jest kolosalna.
5,0
~Grzesiek
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Układ jezdny tego auta to perfekcja w każdym calu! Jest super neutralny i prowadzi się świetnie. Jeździłem niedawno na moich ulubionych górskich, krętych odcinkach w Kotlinie Kłodzkiej. Gdyby nie uszy, miałbym uśmiech dookoła głowy! P E R F E K C J A!
5,0
~Maciek
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Tak doskonale trzymający się drogi samochód to rzadkość. Stały asymetryczny napęd Subaru i systemy wspomagające kierowcę wydają się świetne i dają mu niezwykła pewność prowadzenia auta. Zobaczymy jak będzie się sprawdzał w warunkach zimowych.
5,0
~stalot
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Jedzie jak przyklejony. Kązdego dnia do pracy pokonuję dość ostry zakręt . W S-Maxie trzeba było redukować do 60ki i bujał jak na huśtawce, a w Subim spróbowałem przy 100km i nic go nie rusza...
5,0
~Staszek
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
Zima przede mną wiec napisze pewnie po niej więcej. Świadomość ze jest to 4x4 na razie bezcenna. Ostrzejsze zakręty można robić średnio 20km/h szybciej niż autem z napędem na jedna oś.
5,0
~cinor
Subaru Levorg
Kombi 1.6 GT 170KM 125kW
S-AWD nie oddaje nikomu prowadzenia jeśli chodzi o układ napędowy. Wyważenie, przewidywalność, płynność ewentualnej ingerencji napędu jest na najwyższym poziomie i zgrywa się z CVT.
Subaru Levorg