Szukaj

Lista ocen Subaru Outback IV Crossover 2.0 D 150KM 110kW 2009-2013 (15) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~termens44
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Drobiazgi w porównaniu np do Peugeota czy Passata. Oczywiście diesel wymaga szczególnej dbałości o oleje , filtry , wtryski poprzez dodanie dodatków do paliwa Ja na przykład dolewam do oleju silnikowego ceramiczne uszlachetniacze , smaruje zawiasy i rygle. Dokonałem sam konserwacji podwozia chociaż nie było tam prawie rdzy. Powiem tak jak się dba tak się ma Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o tym czy diesel jest awaryjny to wystarczy że...
Dodane 7 miesięcy temu
4,0
~Beny
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Po 45kkm widoczne wytarcia srebrzanki na kierownicy wielofunkcyjnej w okolicach przycisków, podobnie na dźwigni zmiany biegów Po 60kkm wymiana łożyska lewy przód (na gwarancji) Po 60kkm wymiana dywaników gumowych (oryginalne Subaru) - przetarł się pod stopą kierowcy. Po 60kkm wymiana nakładki gumowej na pedale sprzęgła - przetarła się Po 75kkm wymiana wentylatora (na gwarancji)- chodził ok, tylko przy tym zaczął świerszczeć :-)
Dodane 14 lat temu
5,0
~Grzegorz Mikrut
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Żadnych. Co prawda 2 razy spaliła mi się żarówka postojowa, ale stało się to na kilka dni przed planowym serwisem rocznym i nie wymieniałem ich osobiście. Poza tym kompletnie nic. Gdy muszę dolac płynu do spryskiwacza to długo szukam rączki do otwierania maski, bo nie podnoszę jej w innych celach. I tak jest od momentu zakupu 7 lat temu.
Dodane 8 lat temu
4,0
~Subikun
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Samochód bez zastrzeżeń. Ale nie dajcie się namówić na zestaw multimdeialny Casca (to takie niestandardowe niefabryczne urządzenie, które zapronował mi dealer). 1/3 funkcji działa, 1/3 funkcji działa albo i nie, 1/3 nie działa zdecydowanie.
Dodane 12 lat temu
4,0
~trzeba było kupić normalnego Suva.
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
nowe auto, za mały przebieg chyba, żeby coś miało się dziać. Wymiana świec żarowych i sterowania radiem jak do tej pory + eksploatacja jak klocki.
Dodane 12 lat temu
3,0
~Nigdy więcej Subaru
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Słabe serwisy, przestały działać tylne lampy, skrzypiący pedał sprzęgła - twardo pracuje, z czasem jest co raz gorzej
Dodane 13 lat temu
4,0
~Michalino
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Póki co gumowe tuleje stabilizatora po dwóch latach jazdy. Wartość gumek 40 zł.
Dodane 12 lat temu
5,0
~west
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Po roku użytkowania i przejechaniu 50tkm nie miałem żadnej awarii
Dodane 14 lat temu
5,0
~BC
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
nic nie stuka nie puka, nawet krata do odliczenia VAT jest dobrze przemyślana
Dodane 14 lat temu
Dziennik kosztów dla Subaru Outback IV Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~makarewicz71
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
dużo drobnych na gwarancji...sterowanie radia z kierownicy
Dodane 11 lat temu
Subaru Outback IV Crossover

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów