Szukaj

Lista ocen Subaru Outback IV (32) - Silnik

Na liście zabraknie 15 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Nigdy więcej Subaru
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Przyspieszenie jak na 2.0 diesel OK. Natomiast praca na wolnych obrotach masakra, silnik skacze, jakby miał zaraz się rozsypać ! Masakra ! Klekotanie zaworów .... Jak włączy się ogrzewanie to obroty silnika na postoju mają 1000obr/min !!! i wtedy słychać jak silnik pracuje - jak Pan samochodzik - pr pr prrrr prr . Mieszkam w terenie górzystym i przy zimnym dniu ruszanie z takimi obrotami to masakra, puszczając delikatnie sprzęgło auto...
4,0
~Pavulon
Subaru Outback IV
Crossover Facelifting 2.5 i 173KM 127kW
Plusy: -cichy, -relatywnie oszczędny w większości sytuacji (średnie spalanie z 10t km 7.6l przy jeździe defensywnej) -dźwięk miły dla ucha, -wolnossący, brak turbiny i nadmiernych eko-komplikacji, łańcuch rozrządu, wtrysk pośredni umożliwiający LPG Minusy: -konieczne dolewki oleju, -ogólnie jak całe auto trochę "wynalazek"; wyższe koszty serwisu i konieczna przy obsłudze i eksploatacji wyższa kultura techniczna, -dynamika ledwie...
5,0
~Subikun
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Zmieniłem samochód służbowy z Q5 na Outbacka. Żona trochę kręciła nosem, że w środku wygląda tanio. Dałem się jej raz przejechać. Znowu jeżdżę Audi. Żona wzięła Subika. Po prostu rekacja na gaz, radość z jazdy jest zupłenie inna. Komora silnika nie jest wygłuszona jak w markach premiach, on po prostu świetnie pracuje. Bardzo liniowo rozwija momenta. Moc maksymlna niby tylko 150 KM ale przy 3500rpm czyli jakieś 800rpm mniej niż u innych.
3,0
~trzeba było kupić normalnego Suva.
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Praca na biegu jałowym poniżej krytyki. Szarpie, rzuca silnikiem, jak załączy się klima ma ochotę zgasnąć. Olej wcina jak głupi. Zresztą już w salonie dostałem litr na dolewki i jest kontrolka poziomu, więc Subaru zdaje sobie z tego sprawę. To moje pierwsze auto, co nie przejeżdża od wymiany do wymiany bez dolewki. Przy 30000 padły świece żarowe, ale po wielu telefonach i rozmowach wymienili mi je w ramach gwarancji.
5,0
~Cez
Subaru Outback IV
Crossover 3.6 R 260KM 191kW
Od lat jeżdżę V8-ami. Subaru kupiłem dla żony - chciała Forestera, a że nie miał automatu trafiło na Outbecka 3,6. Komentarze znajomych - coś ty kupił (nie merol itp). Po roku i kilku dłuższych wycieczkach (Alpy): Jest to mój pierwszy samochód który cały czas mnie zachwyca nie wygląd czy wyposażenie ale to co w samochodzie jest najważniejsze - jazda!!! Frajda - frajda i frajda... .
5,0
~Król Bezdroży
Subaru Outback IV
Crossover Facelifting 2.0 D 150KM 110kW
Super elastyczny i dobrze współgra ze skrzynią. Po "zawirusowaniu" do 180KM/400Nm naprawdę wystarczająca dynamika. Seryjnie na hamowni wyszło tylko 137KM i 330Nm więc różnica jest kolosalna. Przyspieszenie poniżej 8 sek do "setki" i maks w okolicach 220-230kmh. CVT wytrzymuje do 400Nm. Większy moment i moc możliwa po zdjęciu DPFa czego nie polecam.
5,0
~Tomek
Subaru Outback IV
Crossover 3.6 R 260KM 191kW
Wolnossący 6- cylindrowy boxer rozwija moc bardzo harmonijnie już od najniższych obrotów. Jednostka pracuje bardzo cicho, może nawet za bardzo - czasami brakuje mi, typowego dla zaturbionych silników Subaru - bulgotu. Sposób w jaki to niepozornie wyglądające auto nabiera prędkości sprawia niesamowitą przyjemność kierowcy.
5,0
~Michalino
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Silnik rewelacyjny, trzeba tylko od czasu do czasu przeczyścić wtryski. Mam taki specyfik - dodaję przy tankowaniu. Wbrew pozorom najlepiej jeździ i mniej pali przy obrotach 2-3 tys. Mozliwa jest jada 1500 obr ale mam wrażenie że się męczy. Z kolei ciągnie nawte przy 4 tys obr. Zachowuje się jak benzyna.
4,0
~Darek
Subaru Outback IV
Crossover 2.0 D 150KM 110kW
Jak na diesla bardzo dobry, cichy, dobra dynamika, ekonomiczny, dziura mała zwłaszcza jeśli trzyma się obroty powyżej 2000……wiadomo zawsze chciałoby się więcej…ale silnik bardzo dobrze komponuje się a klimatem tego samochodu dając poczucie pewności, niezawodności i bezpieczeństwa.
5,0
~Edyta
Subaru Outback IV
Crossover 3.6 R 260KM 191kW
Bardzo dynamiczny i elastyczny, cichutko pomrukuje przy niskich obrotach. Można wybrać 3 tryby jego pracy. Tryb inteligent odbiera sporo mocy ale używam go jak jest bardzo ślisko. Tryb sport# przydaje się gdy się spieszę.
Subaru Outback IV