Szukaj

Lista ocen Subaru Tribeca (42) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Bartek1977
Subaru Tribeca
SUV 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
Skrzynia pracuje świetnie, nie szarpie (delikatnie w czasie zimy jak auto jest zimne), dostosowuje przełożenia do nogi właściciela, i jest naprawdę fajny tryb sportowy - jak ktoś chce pojedzic trochę bardziej dynamicznie. Oczywiście znowu - całe połaczenie tego silnika wolnossącego z tym automatem ma sens, jak już kierowca nauczy się zniego korzystać. Na początku próba wyprzedzania przez kick-down kończy się wysokimi obrotami i brzmieniem,...
5,0
~Kornel
Subaru Tribeca
SUV 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
Niezniszczalna konstrukcja, sprawnie przerzuca biegi...
4,0
~Vesoly79
Subaru Tribeca
SUV 3.6 260KM 191kW
Wygląda to tak: wciskasz gaz do podłogi i czekamy, skrzynia daje ci czas na zastanowienie się, czy na pewno tego chcesz, później jeszcze krótki oddech i redukcja. Silnik szybko się wkręca na wysokie obroty, a gdy skrzynia zdecyduje się już na sprint, jest ten moment za który lubię H6. Poza tym, że jest mulasta i jakby z innej epoki, to jest trwała i bezawaryjna. Pasuje do tego auta i zresztą wyboru nie macie, bo tylko taka jest dostępna.
4,0
~Kamil
Subaru Tribeca
SUV 3.6 260KM 191kW
Skrzynie mogła by być lepiej dopracowana. czasami szarpnie na niskich biegach. Panują opinie, że japońscy konstruktorzy nie specjalnie przyłożyli się do zaprojektowania bezawaryjnej skrzyni. Faktycznie o tą skrzynie trzeba dbać nie znosi nieregularnych zmian oleju.
2,0
~Zakopane
Subaru Tribeca
SUV 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
Wyprzedzanie: jedziemy sobie spokojnie, ale chcemy wyprzedzić toczącego się TIR-a. Na obrotomirzu ok. 3000. Zmieniamy pas i gaz do dechy- redukcja do niższego biegu i silnik ryczy przy 6000 obr/min bezskutecznie szukając mocy. Po dłuższej chwili odczuwamy parę koni więcej.
5,0
~piotr_grabowski
Subaru Tribeca
SUV 3.6 260KM 191kW
Hydrauliczna i chyba wszystko jasne, ale nie uważam tego za wadę, bo odwdzięcza się bezawaryjnością. Trochę długo się zastanawia w trybie automatycznym (i to jest do czego można się przyczepić), ale wystarczy przełączyć w tryb SPORT i reaguje natychmiast.
3,0
~szymonj@wp.pl
Subaru Tribeca
SUV 3.6 260KM 191kW
tradycyjna 5biegowa hydrauliczna jest lepsza niz 4 biega z forestera ale nadal daleko jej do skrzyc od np ZF robionych dla BMW. Jest troche za wolna i brakuje jej aksamitnej plynnosci. Mam nadzieje ze przynajmiej bedzie trwala.
4,0
~Jack
Subaru Tribeca
SUV 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
Lepiej niż w Outbacku, to ta sama skrzynia chyba, ale ciut inaczej \"chodzi\", Outback był bardziej niemrawy z zmianie biegów - skrzynia za długa zastanawiała się nad właściwym przełożeniem, w Tribece tego się nie czuje
4,0
~Bogusław
Subaru Tribeca
SUV 3.6 260KM 191kW
płynnie zmienia biegi, komputer dopasowuje inteligentnie przełożenia do dynamiki jazdy, posiada dynamiczny tryb sport oraz tryb manual. Czasem szarpnie przy starcie, trzeba wyczuć stopą, ogólnie ok
5,0
~Adrian
Subaru Tribeca
SUV 3.6 260KM 191kW
Do komfortowej spokojnej jazdy i w trasę normalny tryb pracy skrzyni bez zarzutów. W mieście przy bardziej dynamicznej jeździe polecam tryb sport, wtedy jakoś wiele łatwiej było mi się dogadać z samochodem
Subaru Tribeca