Szukaj

Lista ocen Subaru Tribeca (39) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 26 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Bartek1977
Subaru Tribeca
SUV 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
Bez komentarza, jezdziłem kilkoma samochodami zarówno z napędem na przód, tył jak i udawanym 4x4 - z dołączaną tylną osią. Tutaj napęd można docenić szczególnie jak spadnie pierwszy snieg. Wyjezdzasz z domu i zastanawiasz sie - czmu ci wszyscy ludzie jada jak na zwolnionym filmie. Dopiero pierwsze hamowanie i odgłos ABS uswiadamia Ci ze jest po prostu masakrycznie slisko :-) Tak naprawde trzeba na to uwazac, bo Subaru jezdzi 4x4 SDW ale hamuje...
5,0
~Kornel
Subaru Tribeca
SUV 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
Większość osobowych samochodów nie jest w stanie tak szybko i sprawnie pokonywać zakręty...
5,0
~piotr_grabowski
Subaru Tribeca
SUV 3.6 260KM 191kW
No i tu dałbym szóstą gwiazdkę, ale jest tylko pięć :) Permanentny 4x4 chyba najlepszy na świecie. Powoduje że czuję się bezpiecznie. Wprowadzić go w poślizg się po prostu nie da (no nie mówimy tu o jeździe po lodzie albo wariactwach). Żeby spowodować zapalenie się kontrolki ESP, to naprawdę trzeba się postarać (wspominałem o wariactwie).
5,0
~Maciek
Subaru Tribeca
SUV 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
Ale trzeba się nauczyc nim jeżdzić ,ja musialem nim jezdzic 3 miesiące zanim pojechałem nim 200km/h, bardzo czuły uklad kierowniczy,twarde zawieszenie, jak w sportowym aucie, na zakretach prowadzi się jak Impreza, nie wierzycie ,zapiszcie się do szkoły jazdy do Krakowa,spytacie się Cholwczyca
5,0
~Vesoly79
Subaru Tribeca
SUV 3.6 260KM 191kW
Na zakrętach wychyły trochę jak Tytanik, ale napęd 4x4 od Subaru to mistrzostwo. Ogólnie jeżdżę na oponach całosezonowych Nokian i to mi wystarcza, niezależnie od pory roku. Auto stratuje zawsze i mimo śliskiej nawierzchni, dowiesz się dopiero o tym przy hamowaniu.
5,0
~jacekleski@o2.pl
Subaru Tribeca
SUV 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
Bardzo dobrze - wiadomo subaru. Jednak w porównaniu np. z outbackiem czuje się, że to wyższy samochód i na zakrętach nie można udawać, że jedzie się imprezą. Fizyka ma swoje prawa, choć w porównaniu z innymi samochodami tej wielkości trzymanie jezdni i trakcja są najwyższej klasy.
4,0
~szymonj@wp.pl
Subaru Tribeca
SUV 3.6 260KM 191kW
Zawieszenie jest genialne, jak na tak ciezkie auto praktycznie samochochod nie pochyla sie na zakretach, dobrze wybiera nierownosci, malenki minus za glosnosc. mimo ze nie ma zadnych luzow w/g mnie pracuje za glosno jak na ta klase auta
5,0
~Bogusław
Subaru Tribeca
SUV 3.6 260KM 191kW
To się trzyma drogi, napęd subaru, super. TrudnE warunkI, mokro, śnieg, błoto, dziury - auto raczej ciężkie - daje radę. Sztywne, pewne prowadzenie, jak po szynach. Szerokie opony, odczuwalne kolejny polskich dróg, niestety.
4,0
~MM
Subaru Tribeca
SUV 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
W klasie SUV chyba jeden z lepszych ukladow jezdnych - bardzo dobre prowadzenie i doskonala trakcja w trudnych warunkach pogodowych...juz nie moge sie doczekac srogiej zimy ;-)) Symmetrical AWD Rules ! :-))
3,0
~borubar
Subaru Tribeca
SUV 3.0 i R6 24V Boxer 256KM 188kW
próbowałem podobnych samochodó, ale subaru ma niedościgniony układ jezdny. Mozę tylko audi quatro może się z nim równać, ale oni chcą za dużo za porównywalny sprzęt
Subaru Tribeca