Szukaj

Lista ocen Subaru XV I Crossover (30) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Maikler
Subaru XV I
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Wyciszenie jest... no właśnie. Użytkownicy roczników przed MY14 narzekali na bardzo kiepskie wyciszenie kabiny, a nawet częstokroć korzystali z wyspecjalizowanych firm wyciszających wnętrza. Podobno Japończycy problem dostrzeli i od rocznika 2014 samochód jest wyciszony. Sam mam rocznik 2014 i na poziom wyciszenia nie narzekam, nie mam jednak porównania z poprzednimi rocznikami. Najwyraźniej jednak problem wyciszenia został rozwiązany.
1,0
~similar
Subaru XV I
Crossover 2.0i 150KM 110kW
to najgłośniejsze auto jakie miałem - hałasuje wnętrze (skrzypia plastiki i wykończenia), brak wyciszenia komory silnika, brak wyciszenia komory bagażnika (jest tylko nieszczelna cieniuteńka roletka), brak wyciszenia nadkoli, drzwi sa cienkie jak kartka papieru - nie mają też żadnych wiciszeń na większości wewnętrznych powierzchni, cienkie szyby - po mieście ujdzie ale na autostradzie jest jak w traktorze...
2,0
~pmwas
Subaru XV I
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Głośno. Poniżej 100km/h silnik mocno buczy, czasem za bardzo. Powyżej zaczyna już wyraźnie hałasować, a do tego dołącza się spory hałas powietrza i opon. Przy 120km/h radio staje się bezużyteczne, a rozmowy utrudnione, zwłaszcza z pasażerami z tyłu. Krótko mówiąc -auto wyciszono zdecydowanie źle, co przechodzi w Imprezie, ale nie w XV.
3,0
~Mariusz
Subaru XV I
Crossover 2.0D 147KM 108kW
Wiadomo, że Lexus to nie jest. Przy prędkości 140km/h zaczynamy słyszeć powietrze omiatające lusterka boczne. Przy wyższych prędkościach szumy wokół kabiny są coraz bardziej dokuczliwe ale jazda w trasie z prędkością 150 km/h jest jeszcze do wytrzymania. Muzyką tego nie zagłuszycie chyba, że wymienicie fabryczny sprzęt, który jest bardzo kiepskiej jakości.
4,0
~JakubK
Subaru XV I
Crossover 2.0i 150KM 110kW
słabo wyciszone nadkola. Mocno słychać opony ( i letnie i zimowe) powyżej 120km/h. W 2014 model XV przeszedł modernizacje m.in zostało poprawione wyciszenie silnika i wnetrza, nastawy zawieszenia, układ kierowniczy i coś jeszcze -szkoda ze zapomnieli o nadkolach...
1,0
~fan subaru
Subaru XV I
Crossover 2.0i 150KM 110kW
jak pisałem wyżej tragedia strasznie zaoszczędzili na wygłuszeniach ale naprawdę przy 120 km/h trzeba głośno rozmawiać nie wiem niby w 2014 roku coś tam poprawili z tym wyciszeniem ale nie wiem moje auto było głosne
4,0
~Właściciel
Subaru XV I
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Nie wiem skąd te negatywne opinie, w aucie da się rozmawiać i słuchać muzyki przy wysokich prędkościach. Nic nie skrzypi...przynajmniej w moim egzemplarzu, który ma 8 lat i 200k przebiegu.
3,0
~Szejki
Subaru XV I
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Tutaj mogłoby być lepiej. Powyżej 140 robi się głośno. Plastykowe nadkola niestety nie tłumią tak dobrze jak filcowe wykończenie powszechnie stosowane w autach. Dodatkowo pojawiają się szumy opływowe.
1,0
~JakubK
Subaru XV I
Crossover 2.0i 150KM 110kW
w tym aucie nie ma wyciszenia. Jest bardzo słabo jeżeli chodzi o komfort akustyczny. Tylna oś wydaje stuki. roblem zgłaszałem w serwisie -oczywiście nie naprawiono
Dziennik kosztów dla Subaru XV I Crossover
Średni koszt przejechania 100 km
50,00 zł
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Sebastian
Subaru XV I
Crossover 2.0D 147KM 108kW
no i to wymagało by poprawy bo za cicho nie jest , ale to moja opinia gdyz lubie cisze w samochodzie , tu jednak wiater szumi jak sie jedzie
Subaru XV I Crossover