Szukaj

Lista ocen Subaru XV II Crossover (17) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Adrian
Subaru XV II
Crossover 1.6i 114KM 84kW
150-160 km/h i nadal można normalnie rozmawiać, mimo CVT. Auto nie jest wysokie, a lusterka ma stosunkowo małe, co prawdopodobnie korzystnie wpływa właśnie na ciszę przy większych prędkościach. W mieście silnik słyszalny tylko momentami przy mocniejszym przyspieszaniu, no ale CVT musi chwilę o sobie dać znać :)
5,0
~Zbychu
Subaru XV II
Crossover 1.6i 114KM 84kW
Porównując z innymi posiadanymi przez mnie autami jest bardzo dobrze, lepiej było w BMW klasy 3, ale podróżowanie ekspresowa przy prędkości 120 można słuchać muzy i rozróżniać poszczególne dźwięki. W jeździe miejskiej i po górskich serpentynach- super. Słychać silnik ale dla mnie to zaleta fajnie mruczy, niskotonowo.
4,0
~MarPin
Subaru XV II
Crossover 2.0i 150KM 110kW
To chyba największa słabość tego samochodu. Z jednej strony fantastyczne brzmienie silnika. Z drugiej przy dużych prędkościach za duży hałas tak od kół, jak i owiewanej karoserii. Momentami także pewnego rodzaju zjawiska dudnienia wywoływane przez powietrze z tyłu. To chyba przez kształ karoserii.
5,0
~Gruszek
Subaru XV II
Crossover 1.6i 114KM 84kW
Jest stosunkowo cicho. Jeżeli chce się zmusić samochód do w miarę dynamicznej jazdy to silnik zaczyna trochę hałasować, ale jest to dla mnie bardzo przyjemny dźwięk boxera. Do prędkości około 130 km/h można swobodnie rozmawiać. Na postoju np. światłach silnik jest praktycznie niesłyszalny.
4,0
~Robert
Subaru XV II
Crossover 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
Silnik słychać wyraźnie dopiero na wysokich obrotach. Głównie powietrze i opony są słyszalne. Napewno mogło by być ciszej jednak nie jest to uciążliwe. Nic nie skrzypi we wnętrzu, dobrze spasowane elementy.
5,0
~Rychu
Subaru XV II
Crossover 1.6i 114KM 84kW
Dobrze izoluje od dźwięków z zewnątrz. Nie słychać nadkoli, Jest to wyższy poziom niż np. Toyota. Jedynie silnik wkręcony na obroty jest mocno słyszalny, to jedyny mankament.
4,0
~Robert
Subaru XV II
Crossover 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
Po złamaniu przepisów na autostradzie słychać i silnik i powietrze opływające samochód. Przy normalnych prędkościach jest normalnie, ani lepiej ani gorzej niż w innych konstrukcjach.
2,0
~jfidelk
Subaru XV II
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Pięta achillesowa. Kiepsko wyciszone drzwi/dach, przez co szybko w kabinie zaczyna się robić nieprzyjemnie głośno. Mam nadzieję poprawić to we własnym zakresie.
4,0
~Walerian
Subaru XV II
Crossover 2.0i 150KM 110kW
W mieście i na drogach ok. Na autostradzie do 140 km/h też, przy szybszej jeździe zaczyna być głośniej.
Dziennik kosztów dla Subaru XV II Crossover
Średni koszt przejechania 100 km
54,00 zł
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Mateusz
Subaru XV II
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Jak na tak duży prześwit , wielkie lusterka to jest naprawdę dobrze.
Subaru XV II Crossover