Szukaj

Lista ocen Subaru XV II (18) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Zbychu
Subaru XV II
Crossover 1.6i 114KM 84kW
No tutaj dwulicowo, z jednej strony fajnie bo często co 15000 KM przeglądy z drugiej to jednak wiąże się z kosztami, na szczęście ceny są zestandaryzowane dla całej sieci. Przy zakupie nowego auta otrzymałem optymalne warunki ubezpieczenia. Paliwo też się zużywa 8 l na 100 km w długodystansowym wskazaniu, ale mamy stały napęd na 4 koła. Trzeba brać pod uwagę że przy rozsądnym kursie Euro zakup jest moim zdaniem najkorzystniejszym cenowo w tej...
5,0
~Adrian
Subaru XV II
Crossover 1.6i 114KM 84kW
Spalanie 8 litrów Pb95 w jeździe 3/4 miasto to według mnie przyzwoity wynik. Pamiętajmy przy tym, że to automat CVT ze stałym napędem 4x4. Polecam sprawdzić u konkurentów, o ile znajdziecie jakiś sensowny odpowiednik... :) Ceny części może nie są najniższe ale patrząc na to, że praktycznie nic się nie psuje i pozostają kwestie eksploatacyjne, to praktycznie jest w ogólnym rozrachunku wyjątkowo TANIO.
4,0
~smatusiak
Subaru XV II
Crossover Facelifting 1.6i 114KM 84kW
Trochę lubi sie napić, jak chcemy szybciej jechać (autostrada - ok. 9,5 l/h). Wiedziałem co kupuję - biorę to "na klatę". Po trzech latach, jak będę chciał, to zamontuję LPG (moje poprzednie 4 auta miały). Przy łagodnej jeździe na jednym zbiorniku można przejechać ponad 900 km. Silnik akceptuje LPG - bywał w innych krajach oferowany z takim wyposażeniem.
2,0
~Dromek
Subaru XV II
Crossover 1.6i 114KM 84kW
Fajne urządzenie elektroniczne do oszczednej jazdy - wtedy można zejść nawet do 6,5 l/100km, ale inni użytkownicy drogi cię znienawidzą. Przeciętnie 9 litrów. Koszty przegladów dość wysokie jak na te klasę samochodów. 30tys km - 2000zł, ale wymieniają nawet płyn hamulcowy. Może dlatego tak mało awaryjne są te samochody?
4,0
~MarPin
Subaru XV II
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Subaru nie jest marką tanią. Brak tanich serwisów, silnik bokser jest trudniejszy w serwisie, olej i częśći drogie. Jednocześnie w samochodzie przez ponad 100 tys. wymieniłem tylko jedną żarówkę. Absolutnie nic sie nie zepsuło. Więc warto zapłacić w serwisie autoryzowanym i po prostu cieszyć się jazdą.
5,0
~Robert
Subaru XV II
Crossover 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
Spodziewałem się większego spalania jednak 7 litrów jako średnia i około 6,6 przy jeździe do pracy „tak jak wszyscy” to dobry wynik. Nic się nie zepsuło a przeglądy są w normalnych cenach.
2,0
~Kiss
Subaru XV II
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Wiadomo, że utrzymanie Subaru zawsze było kosztowne. Ale w zamian otrzymywało się spokój i pewność, że nie zawiedzie. Obecnie koszty są jeszcze większe, a niestety nie idzie to w parze z jakością.
4,0
~jaggy
Subaru XV II
Crossover 1.6i 114KM 84kW
Stały napęd na 4 koła robi swoje ale po to to auto wybrałem :) Dla mnie pali bardzo przyzwoicie - nie jest to jednak diesel 1.3 l ......
5,0
~Mateusz
Subaru XV II
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Koszty serwisu w normie . Można także korzystać z nieautoryzowanych zakładów specjalizujących się w Subaru. Wtedy koszt przeglądu to 600zł.
Dziennik kosztów dla Subaru XV II
Średni koszt przejechania 100 km
54,00 zł
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~P
Subaru XV II
Crossover Facelifting 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
8.5l/100km w mieście, w trasie można spokojnie zejść do 6.5. Autostrada 11.5L przy szybkiej jeździe, około 9L przy spokojnej.
Subaru XV II