Szukaj

Lista ocen Subaru XV II (20) - Silnik

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~jfidelk
Subaru XV II
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Ciekawa jednostka, zwłaszcza w dzisiejszych czasach. Słychać i czuć, że to nie taka mała pojemność. Co dziwne, boksery są reklamowane jako jednostki, które bardzo równo i bez wibracji pracują - tu tego się nie odczuwa, samochodem trochę trzęsie na wolnych obrotach. Po odpaleniu na zimno, z jakichś nieznanych mi powodów przez 1-2 minuty pracuje na wyraźnie podwyższonych obrotach, chyba, że ruszymy z miejsca. Z wielkością/masą samochodu radzi...
5,0
~P
Subaru XV II
Crossover Facelifting 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
Zbiera się szybciej od poprzedniego diesla 1.5L 100KM i wolniej od motocykla 600cc. Jest zwyczajnie OK. Nie ma problemu z wyprzedzaniem na autostradzie i na drodze lokalnej. Nie wbija w fotel, ale zbiera się całkiem sprawnie. W trybie sport rusza z miejsca bardzo szybko (wspomagany elektrykiem), w momencie gdy całość przechodzi na spalinowy, czuć wyraźny spadek momentu i spowolnienie przyspieszenia. Przy normalnych prędkościach silnika w...
3,0
~Kiss
Subaru XV II
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Jest i działa, choć ewidentnie jest zbyt słaby do tego auta. Ponadto dźwięk jak na boxera jest bardzo nieprzyjemny. Spalanie - w trasie minimalne to 8 litrów, zazwyczaj między 9-11. Zdecydowanie za duże. Stareńki Forek palił o 1-2 litry mniej, gdzie jest postęp??? Awaryjny jest osprzęt silnika, ciągle na serwisach coś wychodzi, a to jakaś rolka, a to inna duperela. Niby drobiazgi, ale trzeba na nie czekać 2-3 tygodnie! Paranoja.
5,0
~Adrian
Subaru XV II
Crossover 1.6i 114KM 84kW
Niby tylko 114 KM ale myślałem, że będzie znacznie gorzej, a jest... DOBRZE. Nie jest to wyścigówka ale byłem nim w Alpach w zimę i ani nie brakowało mocy na autostradach, ani na krętych serpentynach. Nawet "udało się" zaliczyć mandat na autobahnie ;). Do 70 km/h zadziwiająco żwawy, potem do prędkości przepisowych wystarczająco. Czy wziąłbym droższe 2.0? Raczej nie, bo po co.
5,0
~MarPin
Subaru XV II
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Biorąc pod uwagę stały napęd na cztery koła i wysoką sylwetkę samochodu, to jest całkiem dynamiczny i ekonomiczny. Lepiej byłoby z turbo, ale wtedy by żłopał paliwo. A jednocześnie w tej generacji to ciągle stosunkowo prosta i niezawodna konstrukcja, z wtryskiem pośrednim. Skrzynia biegów dobrze współpracuje z silnikiem, niezła elastyczność. Trochę brakuje mocy do wyprzedzania.
5,0
~Robert
Subaru XV II
Crossover 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
Silnik bez turbo „ożywa” przy wyższych obrotach. Uzupełniony silnikiem elektrycznym poprawia charakterystykę układu w dolnym zakresie obrotów. Oczywiście mógłby mieć więcej mocy ale nie wierzę w długowieczność małych, wysilonych jednostek. Wolnossący 2,0 i 150 koni uzupełniony silnikiem elektrycznym wydaje się rozsądne,
5,0
~Zbychu
Subaru XV II
Crossover 1.6i 114KM 84kW
Jak na taką niewielką jednostkę współpracuje idealnie z skrzynią biegów, która wydobywa z silnika wszystko co najlepsze. Zapomnijcie o wyścigach. Ale w górskim terenie sprawdza się dużo lepiej niż wysilone małolitrażowe jednostki turbo, w mieście pozwala na bardzo sprawny start spod świateł, w tasie pracuje równo i pewnie.
5,0
~Mateusz
Subaru XV II
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Silnik pod względem mocy jak i spalania zaskakuje . Jest wystarczająco zrywny(zwłaszcza przy ruszaniu od zera) oraz bardzo ekonomiczny. Na zimnym silnik trochę hałasuje , jednak po paru minutach słychać jedynie niedrażniący pomruk boksera. Silnik dużo mocniejszy i bardziej oszczędny niż 1.6 .
4,0
~Rychu
Subaru XV II
Crossover 1.6i 114KM 84kW
Bałem się tego 1.6. Pisano, że wolne, że pali więcej niż 2.0. Na szczęście to wszystko to bzdury. Ciągnie i przyspiesza wystarczająco dobrze. Wyprzedzać również można bez większych problemów. Dodatkowo silnik nie wibruje.
Dziennik kosztów dla Subaru XV II
Średni koszt przejechania 100 km
54,00 zł
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~smatusiak
Subaru XV II
Crossover Facelifting 1.6i 114KM 84kW
Gdyby miał nieco więcej Nm i KM, byłoby fajnie, ale cena mocniejszej wersji o podobnym wyposażeniu, to było dodatkowe dwadzieścia kilka tyś. zł - nie warto. Mój pozytywnie zaskakuje. Fajnie mruczy.
Subaru XV II