Szukaj

Lista ocen Subaru XV II (19) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 8 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~P
Subaru XV II
Crossover Facelifting 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
Chyba najlepszym określeniem na CVT jest "gumowata". Depnięcie gazu to najpierw wzrost obrotów, a po krótkiej chwili rozpoczęcie przyspieszania. Na pewno nie sprawia dodatkowej przyjemności przy dynamicznej jeździe, ale też nie po to ten samochód mam. Super płynna, nie czuć zmiany biegów, samochód dosłownie płynie. Przy spokojnym przyspieszaniu obroty czasem nawet stopniowo spadają. Przy gazie w podłodze trzyma wysokie obroty i symuluje...
5,0
~Adrian
Subaru XV II
Crossover 1.6i 114KM 84kW
CVT - niby nic specjalnego ale jednak totalnie nie mam się do czego przyczepić. Przyspiesza dobrze, nie wyje aż tak jakbyście czytali opinie 'malkontentów'. Osobiście jestem bardzo zadowolony, a sceptykom polecam po prostu spróbować. Ponoć słynie z bezawaryjności, o ile wymieniamy na czas olej (z tego co pamiętam przy 70 tys. km). U mnie prawie 100 tys. na liczniku i zero problemów.
1,0
~Kiss
Subaru XV II
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Wymieniona na gwarancji bo długich bojach... Wiadomo, że CVT kastruje samochód, ale teoretycznie powinno być w miarę trwałe. Nie jest. Do domu mam 2 km górzystej drogi polnej - podejrzewam, że to jest przyczyna problemów ze skrzynią. Zapytam tak, PO CO Subaru oferuje asystentów jazdy po terenie, skoro ten samochód się do tego nie nadaje???
5,0
~smatusiak
Subaru XV II
Crossover Facelifting 1.6i 114KM 84kW
CVT+sprzęgło hydrokinetyczne (klasyka w automatach) pozwala na wspaniałą płynność jazdy i dobre wykorzystanie potencjału silnika. Nie rozumiem, o co chodzi z tym wyciem. U mnie wyje tylko wtedy, jak poproszę wciskając pedał do końca. Robię to w wyjątkowych przypadkach przy wyprzedzaniu.
5,0
~MarPin
Subaru XV II
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Gdy się przyzwyczaisz do takiej skrzyni CVT, nie będziesz chciał innej. Genialny komfort zmiany biegów (symulowane), brak jakiekolwiek szarpania. A w górach świetnie spisują się łopatki przy kierownicy, można bardzo dynamicznie jechać, jednocześnie hamować silnikiem na ostrych zjazdach.
5,0
~Mateusz
Subaru XV II
Crossover 2.0i 150KM 110kW
W życiu nie jechałem samochodem z bardziej płynną zmianą biegów na automacie. Przesiadłem się z 6-biegowego automatu z Volvo-różnica kolosalna na korzyść CVT Subaru. Samochód nawet przy stałej prędkości zmienia biegi aby zminimalizować spalanie ( gdyby nie obrotomierz pewnie nawet nie byłbym tego świadom)
5,0
~Zbychu
Subaru XV II
Crossover 1.6i 114KM 84kW
Bardzo sprawnie steruje układem napędowym , kierowca w czasie trasy pełen relaks, można skupić się na rzeczach innych. Super. Równa miarowa praca, nie szarpie i łagodnie przyspiesza, osoby z chorobą lokomocyjną podziękują wam za ten wybór.
4,0
~Rychu
Subaru XV II
Crossover 1.6i 114KM 84kW
Bardzo lubię CVT. Jeżeli się umiejętnie ją wykorzystuje to nie ryczy ale jej największą zaletą jest brak laga jak w "cudownych" DSG lub dwusprzęgłówkach konkurencji. Jak dla mnie - rewelacja.
5,0
~jaggy
Subaru XV II
Crossover 1.6i 114KM 84kW
Gdyby nie było możliwości zablokowania typowego działania CVT dałbym 4 gwiazdki ale dzięki temu, że można włączyć ustawienie pozwalające na wejście na maksymalne obroty daję 5 gwiazdek.
Dziennik kosztów dla Subaru XV II
Średni koszt przejechania 100 km
54,00 zł
8,2
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Gruszek
Subaru XV II
Crossover 1.6i 114KM 84kW
Nigdy nie jeździłem samochodem z CVT. Początkowo sprawia wrażenie "ślizgającego się sprzęgła". Po tygodniu opanowałem technikę jazdy. To super wynalazek. Pozwala oszczędzać paliwo. Aktywny tempomat super!!!
Subaru XV II