Szukaj

Lista ocen Suzuki Alto VI (19) - Silnik

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Jędrzej
Suzuki Alto VI
Hatchback 1.0 68KM 50kW
Cicha i dość żwawa 3 cylindrowa jednostka, którą ledwo słychać podczas codziennej jazdy, idealnie znosząca jazdę na krótkich dystansach "do sklepu i z powrotem", znikomy pobór oleju, małe spalanie. W jeździe miejskiej silnik "dziwnie" znosił jazdę na włączonej klimatyzacji, stawał się wtedy bardzo zamulony. Silnik na łańcuchu, oznaczenie K10B, dwa paski klinowe, 12 zaworów, pompa wodna na jednym z tych dwóch pasków, na drugim zawieszony...
4,0
~Jarek
Suzuki Alto VI
Hatchback 1.0 68KM 50kW
Przy zakupie rozważałem kilka aut o podbnej \"klasie\" i siliku trzycylidrowym- bardzo poważnie brałem pod uwagę Kię Picanto (najnowszy model), jednak szybko po jeździe próbnej przekonałem się, że kultura pracy tego silnika (1.0) jest nie do przyjęcia- bardzo głośny, silnie wibrujący i mający bardzo słabą elastyczność. W mieście przy niższych prędkościach jazda staje się męcząca i trzeba naprawdę mocno \" wkęcać\" na obroty, aby w ogóle móc...
5,0
~JARUNIECZEK
Suzuki Alto VI
Hatchback 1.0 68KM 50kW
Pracuje dość kulturalnie, jak na jednostkę trzycylindrową - kupującym radzę porównać jak \"przyjemnie\" słychać silnik np. w Toyocie Aygo, Kia Picanto (ja te auta brałem pod uwagę przy zakupie) i zraziłem się zupełnie niską kulturą pracy konkurencji oraz dokuczliwym hałasem. W Alto naprawdę odgłos pracy jest dla ucha nieuciążliwy, hałaśliwie robi się dopiero powżyżej 100 km/h. Dodatkowym plusem jest brak wibracji na wolnych obrotach.
5,0
~grogol
Suzuki Alto VI
Hatchback 1.0 68KM 50kW
lekki maluch daje sobie rade z 68 konnym silniczkiem, doskonaly w ruchu miejskim, poza miastem silniktrzeba bardzo wkrecac na obroty zeby bezpiecznie wyprzedzic, albo zapewnic sobie duzo miejsca do tego manewru, silnik nie za glosny, praktycznie slychac tylko podczas ruszania, poza miastem ped wiatru wszystko zaglusza :)
5,0
~franek
Suzuki Alto VI
Hatchback 1.0 68KM 50kW
jak na 3 cylindry jest więcej jak dobrze, auto ciche jak ktoś pisze że głośnie to niech przypomni se że był takim szkotem i pożałował. Nie można oczekiwać za tą kasę lepszego auta jest mega ciche do 90km /h jest przyjemnie ...
4,0
~sznytas
Suzuki Alto VI
Hatchback 1.0 68KM 50kW
Szkoda, że to nie cztery cylindry, bo wtedy nie trzeba by go wkręcać na wysokie obroty, by wydobyć rzeczone 68 km. Trzy cylindry to też słaba kultura pracy (wibracje).
4,0
~xxx
Suzuki Alto VI
Hatchback 1.0 68KM 50kW
Kultura pracy słaba ale to przecież 3 cylindry i jak na taki typ silnika to oceniam ją dobrze, elastyczność oceniłbym nawet jeszcze lepiej.
4,0
~jacek
Suzuki Alto VI
Hatchback 1.0 68KM 50kW
Fajnie burczy. Typowy dzwiek dla silnika trzycylindrowego. Czasem troszke wibrue ale to bardzo normalne w samochodzie tego typu.
4,0
~Scooby_RS
Suzuki Alto VI
Hatchback 1.0 68KM 50kW
kultura pracy 3 garow to nie 6, ale za to dynamika lepsza od 4 garowych 1.0 toyty montowanych w swietej trojcy

Usterki Suzuki Alto VI

Liczba wpisów: 5

Suzuki Alto VI – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

2,0
~DC
Suzuki Alto VI
Hatchback 1.0 68KM 50kW
Głośniejszy niż mój stary ford escort 1,3. 68 km zbiera się średnio, na polskich drogach wyprzedzanie wiąże się z testem nerwów.
Suzuki Alto VI