Szukaj

Lista ocen Suzuki Baleno III (41) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 19 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Axel
Suzuki Baleno III
Hatchback 5d 1.2 DualJet 90KM 66kW
Niektórzy narzekają na awarie - u mnie nic się nie działo. Przy w miarę ekonomicznej jeździe da radę się zmieścić w 4 litrach. Wkurza trochę korek zbiornika oleju - jest tak fikuśny, że tylko serwis go odkręci. Choć może już ktoś wpadł na pomysł, ja nie znalazłem. Poza tym do klimy potrzebny już jest nowy czynnik chłodzący i za stówkę już nie uzupełnimy go, trzeba wydać około trzech stówek, nawet z ogonkiem i nie każdy warsztat mu już...
5,0
~Grzegorz G.
Suzuki Baleno III
Hatchback 5d 1.2 DualJet 90KM 66kW
Autkiem przejechałem na razie 2,5 tyś km. Byłem przygotowany na niskie spalanie, ale gdy komputer pokazał mi 3,9l po jeździe trasą prowadzącą przez wsie, buźka mi się roześmiała. Ostatnio sprawdziłem typową jazdę miejską i po tankowaniu wyszło 5,5l. Okazało się że komputerek trochę przekłamuje. Pokazał 5,2litra. Spalanie średnie miasto/trasa spalił 4,9l. Jak tu nie być zadowolonym?
3,0
~js
Suzuki Baleno III
Hatchback 5d 1.2 DualJet 90KM 66kW
Pojazd nowy nie generuje kosztów oprócz np. przeglądu po 1 tys km. Przy bezpłatnej robociźnie od 140 do 290 zł ! Ale cóż, jeśli za 1 litr oleju Shell Helix 5w30 liczą sobie 75,00 zł. Ponadto kosmiczne ceny akcesoriów i nie tylko np. koła stalowe+opony zimowe+czujniki ciśnienia w promocji 2530 zł, tylko gdzie ta promocja?
5,0
~selektor1
Suzuki Baleno III
Hatchback 5d 1.2 DualJet 90KM 66kW
Tylko lać paliwo. świece wymiana co 60 tyś irydowe, olej co 20 tyś. Radzę zakleić 1 otwór z 3 w dyszy spryskiwaczy gdyż bardzo szybko ubywa płynu, pompka nie ma tyle mocy by pryskać do połowy szyby i leje pod same wycieraczki, po zklejeniu ciśnienie wzrosło i pryska na środek szyby i płynu mniej idzie.
5,0
~Matemaa1
Suzuki Baleno III
Hatchback 5d 1.0 BoosterJet 110KM 81kW
Gdyby można było dałbym 6 gwiazdek! Absolutna rewelacja. Wersja 1.2 paliła mi średnio 5,2l/100km (80% trasy w tym autostrady) ta wersja tyle samo pomimo zdecydowanie lepszych osiągów. Zaznaczam, że jeżdżę dosyć dynamicznie. Przy typowej eko-jeździe, myślę, że spokojnie można by zejść do ok. 4,8l.
5,0
~f72
Suzuki Baleno III
Hatchback 5d 1.2 DualJet 90KM 66kW
Absolutna rewelacja! Po (dynamicznym) przejechaniu 3000 km ( drogi zwykłe, autostrady, miasto) średnie spalanie 4,9l/100km. Z moich doświadczeń z silnikami japońskimi wynika, że lubią bardzo wysokie obroty, szczególnie przy rozpędzaniu i wjeżdżaniu na wzniesienia i wtedy rewanżują się niskim spalaniem
4,0
~Arkadiusz
Suzuki Baleno III
Hatchback 5d 1.2 DualJet 90KM 66kW
Na razie jedyne nad czym muszę myśleć to nowe opony, klocki i tarcze. Koszt klocków 90zł tarcze trochę więcej. Ale dostępność części zawieszenia jest bardzo mała. Prawdopodobnie wszystko trzeba będzie kupować przez ASO lub mechaników i jakieś hurtownie, albo sprowadzać z Indii...
5,0
~R2d2
Suzuki Baleno III
Hatchback 5d 1.2 DualJet 90KM 66kW
O ja pie..olę. w najsmielszych snach nie spodziewałem sie takich wyników przy takich osiągach. Ciekawe jak 1.0 turbo jezdzi???? Polecam. Nie trzeba gazu zakladac bo w mieście waszka schodzi na poziomie 5 litrow. Jak sie scigasz to dojdzie do 6. Wciąż nie mogę w to uwierzyć.
5,0
~Wojciech
Suzuki Baleno III
Hatchback 5d 1.2 DualJet 90KM 66kW
Mało pali, praktycznie się nie psuje, wiec koszty utrzymania są znikome. Wymiana oleju i filtrów też nie rujnuje portfela. Do silnika wchodzi 3.2 litra oleju więc można lać olej z najwyższej półki a i tak koszt wymiany zamknie się w kilkuset złotych.

Usterki Suzuki Baleno III

Liczba wpisów: 10

Suzuki Baleno III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Merida
Suzuki Baleno III
Hatchback 5d 1.2 DualJet 90KM 66kW
Jak na razie super! Tylko pierwszy przegląd po 1tys. km za ok.300zł, niskie OC+AC za jednak nowy samochód, niskie spalanie bardzo mi poprawia humor...:-) a jeszcze słyszę, że samochody z tej samej klasy palą znajomym powyżej 6,5 po mieście...
Suzuki Baleno III