Szukaj

Lista ocen Suzuki Baleno III (43) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 17 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~f72
Suzuki Baleno III
Hatchback 5d 1.2 DualJet 90KM 66kW
Wyraźnie lepiej, niż w moim Swifcie (sprawdzone na znanych mi bieszczadzkich drogach)- Baleno bardzo dobrze trzyma się drogi, specyficznie wybiera nierówności ( myślę, że to wpływ niskiej masy i wyczuwalnej, dużej sztywności nadwozia), obawiałem się autostrad i bocznych podmuchów wiatru, ale jest ok. Zawieszenia oceniam jako twardawe, na pewno nie, jako miękkie. Układ kierowniczy uważam za optymalny do tego auta, wyraźnie ustawiony pod...
4,0
~Matemaa1
Suzuki Baleno III
Hatchback 5d 1.0 BoosterJet 110KM 81kW
Żona twierdzi, że wersja 1.2 była miększa, ja też się do tego skłaniam, choć pewny na 100% nie jestem. Generalnie auto trzyma się drogi bardzo dobrze, szczególnie na zakrętach z powodu m.in. bardzo małej masy własnej i stosunkowo dużego rozstawu kół. Z doświadczenia wiem, że kontrowersyjny układ kierowniczy zyskuje po przejechaniu ok. 8 tyś km, tzn. staje się luźniejszy, szczególnie w pozycji zero, bo w tym upatruję główny problem.
4,0
~Papillon75
Suzuki Baleno III
Hatchback 5d 1.2 DualJet 90KM 66kW
Samochód ma twarde zawieszenie, co jest odczuwalne w kabinie, ale prowadzi się stabilnie i dość pewnie trzyma się drogi, co z pewnościa wynika z "pokracznej" sylwetki pojazdu. Układ kierowniczy działa bez problemów i nigdy nie spotkałem się z problemem "niepowracającej kierownicy",o którym czytałem na forach.
4,0
~Leon
Suzuki Baleno III
Hatchback 5d 1.2 DualJet 90KM 66kW
Wystarczająco precyzyjny, dobrze dobrana siła wspomagania i pewne prowadzenie. Niska masa auta sprawia, że dość wyraźnie odczuwa się silne podmuchy bocznego wiatru przy przejeżdżaniu obok barier dźwiękochłonnych, łatwo to skompensować kierownicą. Zaskakujące, że puste, lekkie auto prowadzi się podobnie dobrze, jak załadowane.
4,0
~Andrzej
Suzuki Baleno III
Hatchback 5d 1.2 DualJet 90KM 66kW
Mimo swojej niskiej wagi Baleno ma całkiem normalne proporcje... nie jest za wysoki i jest odpowiednio szeroki (+ fajny rozstaw osi) co sprawia, że jest stabilny. Przeszkadza mi jedynie nieco gumowy układ kierowniczy, bo nie czujesz tak bezpośrednio co robią koła. Ale dobra, z SUbaru to Suzuki ma tylko SU, więc można darować ;)
5,0
~Arkadiusz
Suzuki Baleno III
Hatchback 5d 1.2 DualJet 90KM 66kW
Samochód prowadzi się pewnie. Ze względu na masę trzyma się w zakrętach jak sportowy samochód. Układ kierowniczy oczywiście ma wspomaganie, które o dziwo jest dość dobrze "wyważone". W porównaniu z C4 Picasso II tutaj "czujemy" co mamy pod kołami i na ile w zakręcie możemy sobie pozwolić.
5,0
~Wojciech
Suzuki Baleno III
Hatchback 5d 1.2 DualJet 90KM 66kW
Dosyć miękkie zawieszenie, ale mimo to na krętej trasie daje sporo frajdy z jazdy. Jak się przesadzi z prędkością w zakręcie to lekko wyjeżdża przodem, jednak spokojnie da się nad tym zapanować. Tłumienie poprzecznych nierówności mogłoby być lepsze, ale całokształt zawieszenia na 5.
4,0
~Axel
Suzuki Baleno III
Hatchback 5d 1.2 DualJet 90KM 66kW
Tutaj też jest kwestia opon. Czasami odnosi się wrażenie, że przód trochę pływa, ale to przy większych prędkościach. Poza tym nadwozie jest sztywne, nie przechyla się i nie huśta, nawet przy dość ostrych zakrętach.
4,0
~js
Suzuki Baleno III
Hatchback 5d 1.2 DualJet 90KM 66kW
Układ kierowniczy działa poprawnie. zawieszenie zestrojone miękko-twardo na drogi o dobrych nawierzchniach, trzęsie na nierównościach. Przy rozstawie osi 2520 mm nie można wymagać komfortu. Jaka jest trwałość tego zawieszenia?
5,0
~warma72
Suzuki Baleno III
Hatchback 5d 1.2 DualJet 90KM 66kW
Ato sztywne, rozstaw osi daje poczucie stabilności, w zakrętach pewnie. Tył układu hamulcowego na bębnach: słychać. Cały układ równo pracuje nic nie wibruje przy hamowaniu nawet ostrym!
Suzuki Baleno III