Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Baleno III

js, 5 lat temu
Silnik 1.2 DualJet 90KM 66kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 19 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Suzuki Baleno III 1.2 DualJet 90KM 66kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,14
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Silnik, obszerna kabina pasażerska.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak
4,0
Całokształt
To mój drugi komentarz po 28 miesiącach użytkowania tego indyjskiego przyrządu do przemieszczania się głównie w mieście i poza miastem w promieniu do 100 km. Niestety, długie trasy autostradami i drogami szybkiego ruchu odpadają.Pojazd o małej masie podatny na porywy wiatru. Powyżej 120 km/h hałas silnika/ kosiarka/ męczący. Warto dołożyć kilkanaście tysięcy i jako samochód rodzinny zakupić pojazd z segmentu "C".
Wrażenia
5,0
Silnik
To mocna strona Baleno. Rewelacyjne spalanie w mieście i na trasie, powyżej 120 km/h głośny jak kosiarka.
4,0
Skrzynia biegów
Tylko cztery gwiazdki. Pracuje poprawnie, jest cicha, ale niekiedy haczy 1 i wsteczny.
4,0
Układ jezdny
Układ kierowniczy działa poprawnie. zawieszenie zestrojone miękko-twardo na drogi o dobrych nawierzchniach, trzęsie na nierównościach. Przy rozstawie osi 2520 mm nie można wymagać komfortu. Jaka jest trwałość tego zawieszenia?
4,0
Karoseria
Blachy wysoko-tłoczone, cienkie, kabina pasażerska i bagażnik obszerne/ jak oni to zrobili w pojeździe o dł. 3995 mm? Wewnątrz kabiny tandeta, niskiej jakości trzeszczące zimą plastiki, niechlujnie montowane elementy /osłony/.
Komfort
3,0
Widoczność
Nisko opuszczony dach z przodu = mała pow. szyby, słaba widoczność sygnalizatorów na skrzyżowaniach. Z ty łu kamerka mile widziana.
3,0
Ergonomia
Patyczki ustawień , totalne dziadostwo. posiadam orginalny podłokietnik z przodu- za krótki. Przesuwana kanapa z tyłu dlaczego Suzuki tego nie wprowadził? Bardziej ergonomiczne fotele też by się przydały.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szału niema. Grzeje, w lecie chłodzi Parują szyby włączamy klimę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ocena maksymalna . Jest wygodnie. Bagażnik można powiększyć gdyby Suzuki wprowadziło mechanizm przesuwania kanapy.
4,0
Wyciszenie
Jest cicho do 120 km/h potem efekt kosiarki.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Baleno mało pali, zero awarii/gwarancja/ to i koszty utrzymania niskie
4,0
Stosunek jakość/cena
Poziomy wyposażenia dostosowane do sprzedawanych wersji.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niechlujny montaż elementów plastikowych.Usterki usunięte we własnym zakresie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie zanotowano.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 DualJet 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki Baleno III