Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Baleno III

Pawilon, 4 lata temu
Silnik 1.2 DualJet 90KM 66kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 22 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Suzuki Baleno III 1.2 DualJet 90KM 66kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,86
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Zdecydowanie silnik i jego osiągi w stosunku do znikomego spalania. Czasami mam wrażenie że ten silnik nienawidzi paliwa i woli jednak powietrze :)
5,0
Całokształt
Jestem po pierwszym przeglądzie, na liczniku 22tyś i kilka długich wyjazdów. Dwa największe zaskoczenia. Po pierwsze to auto naprawdę mało pali, Suzuki uczciwie podaje zapotrzebowanie na paliwo. Brawo! Mieszkam w dużym, zakorkowanym mieście na południu Polski, opony całoroczne, klima zawsze, styl jazdy raczej agresywny- spalanie 5,5 REWELACJA jak dla mnie. Drugie zaskoczenie - Nie straszna mu dalszą podróż. Prawdą jest że autko jest lekkie i podatne na podmuchy wiatru ale da się tym suzuki przejechać 800km we względnym komforcie ( fotele jak dla mnie ok ) A ile miejsca na nogi z tyłu!Koniecznie porównajcie to z innymi autami - będziecie zaskoczeni tym małym Suzuki.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeden z najmocniejszych punktów tego samochodu. Wystarczająca dynamika, minimalne spalanie, dobra kultura. Brak turbo - co jest dla mnie zaletą. Brak drogiego osprzętu- DPF itp. Brawo Suzuki!
5,0
Skrzynia biegów
Wszystko ok. Biegi wchodzą pewnie.
5,0
Układ jezdny
Jedzie skręca, hamuje. Normalne auto. Ja się czuję w nim pewnie.
5,0
Karoseria
Bez zarzutu. Podobno te nowe ekolakiery które stosują teraz producenci nie są tak odporne jak kiedyś - zobaczymy z czasem. U mnie na razie ok.
Komfort
3,0
Widoczność
To nie jest wada tego auta ale jego cecha! Przednia szyba z zewnątrz wygląda normalnie ale siedząc wewnątrz linia dachu mocno opada i widoczność jest ograniczona - szczególnie odczuć to można stojąc pod światłami, trzeba się mocno nachylić by dostrzec sygnalizator. Widoczność na boki i do tyłu dobra.
5,0
Ergonomia
Zaskakująco dobrze. Po przesiadce z bezbłędnie ergonomicznego Golfa, jestem miło zaskoczony ergonomią w Suzuki Baleno . Wszystko na swoim miejscu, nic nie uwiera, nie przeszkadza, genialne schowki na 1,5l wody mineralnej w dzwiach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajna klimatyzacja - szybko schładza wnętrze. W zimie mały silnik potrzebuje trochę czasu i kilku kilometrów aby się w pełni nagrzać. Generalnie znowu OK
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak oni to zrobili ?!!! Miejsca na nogi z tyłu jest tyle że to auto funkcjonuje, w moim mieście, jako taksówka - to o czymś świadczy! Genialnie jak na auto miejskie - bardzo dużo miejsca!
5,0
Wyciszenie
To miejskie auto więc wiadomo że nie posiada jakiś specjalnych wygłuszeń - zaskoczeniem jest jednak mata pod klapą silnika. Do 110km/h jest lepiej niż w innych autach tej klasy. Przy 140km/h no wiadomo, już jest głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie koszty eksploatacyjne. Ceny przeglądów jak u innych producentów. Ceny części nie wiem bo jeszcze nic nie zamawiałem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jestem bardzo zadowolony. Stosunek cena/jakość była jednym z podstawowych kryteriów wyboru tego auta. Żaden inny konkurent nie daje tak dobrego silnika już od wersji startowej - wszędzie u rywali teraz słabiaczkowe trzycylindrowce, albo jakieś MPI 75KM
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 DualJet 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Suzuki Baleno III 1.2 DualJet 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
5,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki Baleno III