Szukaj

Lista ocen Suzuki Ignis II (71) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 58 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Piotr Grzywa
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Cóż mogę powiedzieć.Po przejechaniu 25000 km rozleciały mi się przednie amortyzatory dodam ze auto miało 10 miesięcy.Po niecałych 2 latach amortyzatory z tyłu wykazują maksymalne zużycie.Po badaniu sprawności wynik posiadał opis "natychmiastowa wymiana".Kolejny kłopot to zakupienie amortyzatorów.Robi je tylko jedna firma ale nie mają na składzie w całej europie.Zakup prawie nie możliwy.
4,0
~Michał
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 4WD 94KM 69kW
Auto jest stabilne mimo wąskich opon (165). Świetne w koleinach; mam nadzieję, że tak zostanie po zmianie opon na 185. Jedynie poprzeczne nierówności sprawiają przykrość załodze. Dzięki 4x4 jestm spokojniejszy, chociaż przy niewielkiej mocy w normalnych warunkach drogowych czteronapęd jest na wyrost. W lekkim terenie (błoto, głębszy śnieg) - doskonale.
5,0
~Lawyer
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Twarde zawieszenie, ale jakby mogło być inaczej, przy tych gabarytach (wysokości) auta ? Małe wyrwy w asfalcie pokonuje bez większego echa, z wysokimi, poprzecznymi przeszkodami radzi sobie ciut gorzej, skacze jak Jeep :-), ale wszystko w ramach kultury jazdy. No w końcu chcialem mieć pseudo "terentówkę" więc jak terenówka musi atakować takie przeszkody...
4,0
~Grzegorz
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 4WD 94KM 69kW
Zawieszenie twarde. Prześwit 17 cm. W mieście, przy wolnej jeździe na nierównym asfalcie, jest niezbyt komfortowo. Nadspodziewanie stabilnie, pewnie i bardziej komfortowo jest przy szybkiej jeździe poza miastem. Dobry na zakrętach - samochód nie przechyla się. Dobry na drogach gruntowych .
4,0
~luis
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.5 i 16V 4WD 99KM 73kW
Świetny prześwit /ja mam dodatkowo opony na 15 calowych felgach /opcja dozwolona/ sprzęgło wiskotyczne działa w beskidach jak trzeba /ruszanie na śliskim/, wiadomo że terenowiec to nie jest, w zakrętach trzeba się przyzwyczaić na śliskim do nadsterowności bo pomaga tylny napęd
4,0
~eeff
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 DDiS 70KM 51kW
wahacze polecam tylko oryginalne-3x trwalsze niż zamienniki,simeringi tył.oczywiście hamulce wymiana klocki tarcze i tył szczęki.łożysko lewy tył po 190 tys.,zacierają się łożyska amortyzatorów.zimą świetnie się prowadzi na śliskiej drodze.
4,0
~wikr biuro@rubit.koscianpl
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Nie ma problemów ze zwrotnoścoą pojazdu i szybką jazdą po równych nawierzchniach. Natomiast na poprzecznych garbach samochód ma tendencję do podskakiwania tyłem. U mnie po 80000km tylne amortyzatory kwalifikują się do wymiany. Ich koszt to ok.350zł
5,0
~kp.knap@poczta.neostrada.pl
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 4WD 94KM 69kW
to trzeba pojąć że to auto specyficzne,na podwójnych muldach skacze z 4 kół do góry,na ostrych uskokach sprężyste- taki typ zawieszenia i on taki będzie ,100 x lepiej sprawdza się na polskich dołach wiejskich,ciekawe jak będzie z trwałością?
2,0
~Jerzy
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 94KM 69kW
Układ jezdny do niczego , skacze szczególnie nie na dołkach, a na pofalowanej drodze np na poasfaltowanych dawnych brukach na Mazurach. Przy większej prędkości można wypaść z drogi.Poza tym zapiekają sie łożyska w Mc.Personach. na równej drodze trzyma sie ok.
5,0
~jm7777
Suzuki Ignis II
Hatchback 1.3 i 16V 4WD 94KM 69kW
mam napęd 4x4 i zimą to czysta przyjemność, niestety trochę za cenę twardości zawieszenia zwłaszcza odczuwalnego na poprzecznych nierównościach, ale trudno by się spodziewać czegoś innego w aucie tej wielkości i o takim prześwicie.
Suzuki Ignis II