Szukaj

Lista ocen Suzuki Liana Kombi (7) - Silnik

Na liście zabraknie 3 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Dzięcioł
Suzuki Liana
Kombi 1.4 DDiS 90KM 66kW
Silnik to znany francuz tz blok bo głowica i osprzęt Suzuki. Nie ma co szukać kontrolki od świec - bo to reguluje automat. Pali miękko nawet zimą, lecz wtedy warto odczekać + 20 sekund aby złapał moc. 90 koni daje turbo i intercooler. Ciekawe jest to że do 1500 obrotów to zwyczajny diesel, który sprytnie podjeżdża pod wzniesienia na śliskościach, ale jak trzeba wyprzedać to nie ma się czego wstydzić. Słowem rajdować można. Na wolnych lekko...
5,0
~Kamil
Suzuki Liana
Kombi 2.3 i 16V 155KM 114kW
Rewelacyjny silnik (Aerio, 2.3 155km), bardzo \"zrywny\" a przy tym niesamowicie oszczędny - spalanie na poziomie 9l w mieście i 8l w trasie. To dziwne, bo znajomy ma europejską lianę z silnikiem 1,6 i pali mu tyle samo, choć mniejsza moc i mniejszy silnik. Niewielki minus za głośniejszą pracę powyżej 3000 obrotów.
4,0
~Cinek
Suzuki Liana
Kombi 1.4 DDiS 90KM 66kW
Do 2tys obrotów nic się nie dzieje, tak samo jak powyżej 3,5 tys obrotów. Mało elastyczny, nadrabia spalaniem. Kultura pracy w miarę, przy mrozach bardziej telepie i go słychać, nie wiem, może to już przez dogorywajace wtryski? Po rozgrzaniu się silnika robi się przyjemnie.
4,0
~Krnąbrny Rajdowiec
Suzuki Liana
Kombi 1.6 i 16V 2WD 103KM 76kW
Silnik pracuje kulturalnie i cicho, dużym plusem jest rozrząd na łańcuchu, dzięki któremu mamy jeden problem z głowy. Mocy jest wystarczająco do sprawnego poruszania się po mieście, na trasie jest gorzej. Wyprzedzanie wymaga planowania i ostrożności.
5,0
~Knight
Suzuki Liana
Kombi 1.6 i 16V 2WD 103KM 76kW
Cichy i bezawaryjny. Wadą jest, że kręci się tylko od 4 tyś obrotów górę, wcześniej muli strasznie.
5,0
~Paweł
Suzuki Liana
Kombi 1.4 DDiS 90KM 66kW
Bardzo oszczedny, dynamiczny, bezawaryjny, bez dwumasy i dpf
5,0
~Araya
Suzuki Liana
Kombi 1.6 i 16V 2WD 103KM 76kW
Bez zastrzeżeń, nigdy nie zawiódł.
Suzuki Liana Kombi