AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Suzuki
S-Cross
1.4 BOOSTERJET 129 KM 95 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
(20) - Całokształt
Na liście zabraknie
2
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
2,0
~TheRealIzzi
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Uwaga! Rzetelna opinia użytkownika. S-Crossa kupiłem w styczniu 2022 r. po narodzinach dziecka. S-Cross był absolutnym królem excela. W cuglach wygrał z Renegadem, Proceedem, Karoqiem i CX-30. Na papierze było super: dobre wyposażenie (wersja premium), niskie spalanie, sporo miejsca w środku. A wszystko za o wiele niższą cenę niż u konkurencji. Na jeździe testowej też było ok (jeździłem wersją Elegance, Premium nie była dostępna jako demo). I...
Dodane
3 lata temu
3,0
~quercus33
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Samochód przeciętny. Może się podobać. Niezły silnik, dużo przestrzeni w kabinie, pojemny bagażnik, dobra widoczność, to po stronie pozytywów. Minusy (od najmniej ważnych) to taki drobiazg jak tradycyjna antena na dachu, którą trzeba odkręcać na myjni, brak automatycznego składania lusterek przy zamykaniu auta (dokupiłem), ukryta dysfunkcja w postaci wyłączenia systemu start stop w przypadku ustawienia nawiewu tylko na przednią szybę (jak...
Dodane
ponad rok temu
3,0
~Suzuki 4x4
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Japoniec z mechaniką japońską, ładny designe przestronny, dynamiczny i w sumie najtańszy w swojej klasie. Porażką okazuje się wentylacja! W deszczowe dni w środku bardzooo szybko parują szyby i miliony lat świetlnych potrzeba aby nawiew poradził sobie z parą. Serwis ASO Suzuki podaje, że auto jest po prostu zbyt szczelne i trzeba go często i intensywnie wietrzyć! Silnik dynamiczny niezbyt łakomy na duże ilości paliwa więc tutaj zdecydowanie...
Dodane
2 lata temu
4,0
~mzebrows
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Samochodem przejechałem dopiero 1.5tys km, ale zauważyłem dużo więcej rzeczy niż podczas krótkiej jazdy testowej. Może komuś przydadzą się te informacje. Auto oceniam porownując go do innych samochodów, zwłaszcza do mojej 17 letniej mazdy 6 I gen. w benzynie. Wybrałem scross bo mazda cx30, toyota chr I gen., kia xceed czy lexus ux były za ciasne w środku. Honda hrv z kolei nie może ciągnąć przyczepy. Z kolei auta wielkości kia sportage,...
Dodane
5 miesięcy temu
4,0
~Uldar
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Dobre, proste auto, dla mnie i mojej rodziny OK. Ma swoje wady, ale które auto ich nie ma. To moje drugie S-cross, pierwsze było z silnikiem 1,6 później Honda HRV, a teraz S-cross - miękka hybryda. Średni spalanie w zimie to 6 litrów. Mam lekką nogę. Jeśli na trasie rzadko przekracza się 100, to 5 l jest do osiągnięcia bez problemu. W mieście (mam do pracy tylko 6 km) max. 7.5 w zimie. Przepłacać np. za nową HRV ponad 30 tyś zł, z małym,...
Dodane
2 lata temu
3,0
~markey
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Głównym powodem dla którego kupiłem to auto jest jego wielkość (nie jest małe ale i nie za duże) Odpowiednie do jazdy po mieście. A dodatkowo ma dość duży bagażnik ja na takiej wielkości auto. Ogólna moja opinia nie jest zbytnio pozytywna i ktoś może się zapytać dlaczego to auto kupiłem ale jak sami wiecie nie wszystkie usterki i możliwości auta można zauważyć podczas jazdy próbnej. Dlatego po perypetiach jakie miałem z dilerem po zakupie...
Dodane
ponad rok temu
5,0
~Bogdan
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Użytkuje półtora roku z przebiegiem 16000 km,żadnej usterki spalanie rewelacyjne np na trasie Jelenia góra Wałbrzych i spowrotem spalanie 4,7 l/100 km pojemny wygodny siedzenia wbrew pojedynczym opiniom wygodne na trasie 400 km bez zmęczenia , jeden feler to parująca szyba przedni w przypadku 3 i więcej pasażerów ale AC zalatwia sprawe .Wszystko działa sprawnie a,aaaa jednak jedna usterka slabo łączy z tel szczególnie Air play .Ale ogólnie...
Dodane
ponad rok temu
4,0
~franek88
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Ani dobre ani złe, klasyczne auto. Takie jak chciałem. Tyl mi dalej nie podchodzi, ale cóż. W tej cenie auta z AWD i klasycznym automatem nie znalazłem (bylo jeszcze Subaru XV ale z CVT, ale to auto to straszna porażka). Część napędów AWD jest też dość dyskusyjna w porównaniu z AllGrip. Jest w miarę dynamiczne, dość mało pali. Bardzo wygodne ekoskorowe siedzenia. Trasę kilkaset km się bez zmęczenia robi.
Dodane
3 lata temu
5,0
~PcPirat
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Kupno tego auta w wersji "elegance" to był mój świadomy wybór. Wiedziałem czym chcę jeździć i dostałem to, czego oczekiwałem, a nawet więcej, bo z wieloma funkcjami i opcjami miałem styczność po raz pierwszy. Auto sprawuje się rewelacyjnie (tfu tfu... żeby nie zapeszyć) w każdych warunkach i z perspektywy czasu jestem bardzo zadowolony z wyboru i na pewno kupiłbym go ponownie.
Dodane
4 miesiące temu
Dziennik kosztów dla
Suzuki S-Cross
1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Średni koszt
przejechania 100 km
35,00 zł
pb
5,8
l/100km
Zobacz
dzienniki
4,0
~JxG
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Autko kupione pół roku temu. Zrobione koło 6000km. Na początek w tej cenie nie da się kupić tak wyposażonego samochodu u konkurencji. Pewne rozczarowanie budzi w stosunku do poprzedniego auta jakość wykończenia ale pod kontem wizualnym, nie praktycznym. Są to drobiazgi, które mają wpływ na ocenę ogólną.
Dodane
2 lata temu
Poprzednia
1
2
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Suzuki S-Cross
Zobacz 57 aut
od ręki
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
4,4 (22 oceny)
Sprawdź oferty Suzuki S-Cross
Wybierz inny silnik
1.4 BOOSTERJET 129 KM
1.5 DualJet Hybrid 116 KM
1.5 DualJet Strong Hybrid 116 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Suzuki S-Cross w pigułce
Suzuki S-Cross
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Suzuki S-Cross
Dane techniczne
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Raporty zużycia paliwa
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Opinie
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Usterki
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Publikacje
Suzuki S-Cross
Newsy
Suzuki S-Cross
Galerie
Suzuki S-Cross
Nasze pomiary
Suzuki S-Cross
Filmy
Suzuki S-Cross
Ogłoszenia
Suzuki S-Cross
Ceny aut używanych
Suzuki S-Cross
Dziennik kosztów
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Opinie o instalacjach LPG
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Testy zderzeniowe
Suzuki
Aktualnie przeglądasz
Suzuki S-Cross
Dane techniczne
36 raportów
zużycia paliwa
Ceny nowych
od 113 tys. zł
6 zgłoszonych
usterek
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Suzuki S-Cross
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy