AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Suzuki
S-Cross
1.4 BOOSTERJET 129 KM 95 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
(19) - Ergonomia
Na liście zabraknie
3
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
3,0
~markey
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Dużo osób uważa patyczki do sterowania i przyciski tradycyjne ) za przeżytek, dla mnie jest to plus. Najbardziej denerwuje jest ekran dotykowy, za każdym razem po włączeniu auta wywyświetla się komunikat że używanie multimediów podczas jazdy jest niebezpieczne ale żeby się go pozbyć musimy nacisnąć na ekran a robimy to właśnie podczas jazdy chcąc nie chcąc używamy ich podczas jazdy. Brak automatycznego wyłączania podgrzewania foteli,...
Dodane
ponad rok temu
5,0
~mzebrows
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Wszystko na swoim miejscu, ale menu od klimy wymaga chyba przyzwyczajenia. W maździe łatwiej było trafić w najważniejsze przyciski typu klima, podgrzewanie szyby itp. Plus za duże przyciski do grzania fotela i przycisk kamery. Niby nie są one estetyczne ale doceniłem ich praktyczność. Fotel w wersji elegance, dla osoby wxrostu 180cm,jest ok, chociaż w maździe 6 był chyba wygodniejszy. Przydałaby się możliwość dokładniejszej regulacji kąta...
Dodane
5 miesięcy temu
5,0
~JxG
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Jestem zwolennikiem tradycyjnych zegarów, zwykłych przełączników, tradycyjnego sterowania. W tym samochodzie znaleziono kompromis między nowoczesnością a zachowaniem umiaru w jej zastosowaniu i to mi odpowiada. Jedno do czego można by się przyczepić to jednak zbyt tradycyjne podejście do patyków przy zegarach do przełączania niektórych opcji - całe szczęście nie używam ich zbyt często więc mi to nie przeszkadza ale czy wracać aż tak daleko.
Dodane
2 lata temu
4,0
~Andrzej
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Podane niżej rzeczy nie są może bardzo kluczowe ale dla mnie zauważalne ... 1) Do "patyczków" służących konfiguracji wyświetlacza nad kierownicą trzeba się przyzwyczaić. Ja ich nie polubiłem . ... 2) Osłona (klapa) p.słoneczna kierowcy jest moim zdaniem za krótka i po przestawieniu na boczną szybę b. często słońce nieprzyjemnie "operuje" z tylno-lewej strefy. Bywa to uciążliwe ...
Dodane
2 lata temu
5,0
~Tomasz P.
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Bez zarzutu. Wszyscy piszą o tych patyczkach. A ja mam pytanie - Co wy tak często tam ustawiacie. Większość danych wyświetlana jest na środkowym monitorze - wystarczy nacisnąć dwa razy palcem i już wszystko wiecie. Niektórym brak przycisków lub pokręteł przy ekranie głównym. - Chciałem przypomnieć tylko, że są bardzo wygodne przyciski na kierownicy do obsługi radia, tempomatu, telefonu itd.
Dodane
2 lata temu
3,0
~franek88
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Wygodne fotele, jednak brak elektrycznej regulacji czy pamieci. Brak tez regulacji odcinka lędźwiowego. Przełączanie trybów komputera pokładowego patyczkiem to porażka. Infotainment ma zbyt mało opcji ustawień. Brak fizycznych przycisków regulacji głośności (poza tymi na kierownicy). Wybierak biegów automatu mógłby pracować nie w jednej linii (zdarzyło mi się wskoczyć parę razy na M)
Dodane
3 lata temu
2,0
~TheRealIzzi
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Niestety wstyd Suzuki! Jak można w 2022 r. wypuścić auto, w którym komputerem steruje się przy pomocy patyka na desce rozdzielczej. Mało tego używałem na jazdach testowych, ale w codziennej jeździe jest to niezwykle irytujące i niebezpieczne. To o wiele bardziej denerwujące, niż możesz sobie wyobrazić.
Dodane
3 lata temu
5,0
~Mizak
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Dlatego między innymi kupiłem ten samochód. Wszystko gra, wszystko na swoim miejscu. Niektórzy widzą minus w tej prostocie. Jak dla mnie to jest wielki plus.
Dodane
2 lata temu
5,0
~PcPirat
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Ergonomia bardzo dobra (jeśli dokonaliśmy świadomego zakupu auta). Wszystko na swoim miejscu z szybkim i łatwym dostępem.
Dodane
4 miesiące temu
Dziennik kosztów dla
Suzuki S-Cross
1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Średni koszt
przejechania 100 km
35,00 zł
pb
5,8
l/100km
Zobacz
dzienniki
1,0
~quercus33
Suzuki S-Cross
Crossover 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW
Jeśli w tej kategorii należy umieścić przystosowanie fotela do anatomicznych właściwości człowieka to daję najniższą możliwą ocenę.
Dodane
ponad rok temu
Poprzednia
1
2
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Suzuki S-Cross
Zobacz 57 aut
od ręki
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
4,4 (22 oceny)
Sprawdź oferty Suzuki S-Cross
Wybierz inny silnik
1.4 BOOSTERJET 129 KM
1.5 DualJet Hybrid 116 KM
1.5 DualJet Strong Hybrid 116 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Suzuki S-Cross w pigułce
Suzuki S-Cross
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Suzuki S-Cross
Dane techniczne
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Raporty zużycia paliwa
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Opinie
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Usterki
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Publikacje
Suzuki S-Cross
Newsy
Suzuki S-Cross
Galerie
Suzuki S-Cross
Nasze pomiary
Suzuki S-Cross
Filmy
Suzuki S-Cross
Ogłoszenia
Suzuki S-Cross
Ceny aut używanych
Suzuki S-Cross
Dziennik kosztów
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Opinie o instalacjach LPG
Suzuki S-Cross 1.4 BOOSTERJET 129KM 95kW od 2021
Testy zderzeniowe
Suzuki
Aktualnie przeglądasz
Suzuki S-Cross
Dane techniczne
36 raportów
zużycia paliwa
Ceny nowych
od 113 tys. zł
6 zgłoszonych
usterek
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Suzuki S-Cross
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy