Szukaj

Lista ocen Suzuki Swift II (158) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 124 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~SUZA THE BEST
Suzuki Swift II
Hatchback 1.3 i 71KM 52kW
Po takim przebiegu trzeba szukać już odpowiedniego biegu, ale wsteczny lepiej wchodzi niż w nowych egzemplarzach. Wiem, bo wielokrotnie miałem okazję porównywać. Kłopoty ze wstecznym biegiem wynikają z tego, że jest to tzw. bieg niesynchronizowany. PATENT na wrzucenie wstecznego: 1.wcisnąć sprzęgło. 2.wrzucić po kolei:jedynkę, dwójkę i na luz. 3.puścić sprzęgło i jeszcze raz je wcisnąć. 4.wsteczny wchodzi bez najmniejszego problemu. (wydaje...
5,0
~Kovalio
Suzuki Swift II
Hatchback 1.3 GTi 101KM 74kW
Wystarczy zalać odpowiedni olej i synchronizatory nagle przestają chrupać - jedyny jaki polecam to Castrol TAF-X 75W-90. Przy ostrym ruszaniu z miejsca wrzucając 2 bieg moim zdaniem za bardzo spadają obroty ale to prawdopodobnie różnica od wersji japońskiej, gdzie odcięcie zapłonu następuje przy 8600obr/min a nie 7500obr/min jak w wersji europejskiej. JDM\'owy chip lepiej by się komponował z przełożeniami.
5,0
~Michał
Suzuki Swift II
Hatchback 1.3 i 68KM 50kW
Biegi wchodzą pewnie i bez większego wysiłku, jedynie nieco problemów moze czasem przyspozyć wrzucenie wstecznego. Skrzynia ma dosyć długie przełożenia co dla niektórych jest może wadą, ale dla mnie jest zaletą (nie każdym 1.3 da sie pojechać 150 km/h na trójce bez ryzyka uszkodzenia silnika) na piątce juz niestety nie przyspiesza, ale za to 3 pierwsze biegi rekompensują tą diedogodność z nawiązką ;)
5,0
~Kovalio
Suzuki Swift II
Hatchback 1.3 GTi 101KM 74kW
Przyznaję - tydzień temu wymieniłem skrzynię biegów bo moja zaczęła hałasować - łożysko igłowe czy coś takiego prawdopodobnie jest do wymiany. Trzeba nadmienić, że poza lekkim hałasem skrzynia działała całkowicie normalnie. Aha - stało się to po 20 latach przy 293.000km więc jak na dynamiczną jazdę przez tyle lat i częste szybkie zmiany biegów to jak dla mnie wynik rewelacyjny.
4,0
~ejnoej@wp.pl
Suzuki Swift II
Sedan 1.3 68KM 50kW
Skrzynia w sam raz do silnika 1.3, dobre przyspieszenie zwłaszcza na pierwszych trzech biegach, co przydaje się w mieście, zmiana biegów nie jest niestety zbyt precyzyjna, ciężko wchodzi jedynka i wsteczny (prawdopodobnie problem z synchronizatorem), ale jest i tak lepiej w porównaniu do Fiata Seicento/Punto, jak na wiek auta to jest ok.
4,0
~JACK
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
DOŚĆ KRÓTKI PIERWSZY BIEG. W OGÓLE NAJFAJNIEJ PRACUJE W PRZEDZIALE 3-4. PRECYZYJNA, ALE MOŻNA NIECHCĄCY WRZUCIĆ WSTECZNY Z 4, I ROZSYPAĆ SKRZYNKĘ. ( CHYBA, ŻE MOJA MA JAKĄŚ WADĘ I SZLAG TRAFIŁ BLOKADĘ WSTECZNEGO). PODOBNIE JAK SILNIK BEZAWARYJNA I MAŁO PODATNA NA ZUŻYCIE SPRZĘGŁA.
4,0
~inkwizytor
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Na początku czasami nie wchodził 1 bieg (za pierwszym razem), ale na to był sposób - noga ze sprzęgła i raz jeszcze całe wybieranie biegu. Problem był prawdopodobnie taki, że autko postało trochę w Rzeszy na parkingu (nawet kilka miesięcy w bezruchu). Teraz jest już OK.
4,0
~toxim
Suzuki Swift II
Hatchback 1.3 GTi 101KM 74kW
Bardzo fajne przełożenia, pozwalające wykorzystać potencjał samochodu. Do tego naprawdę wygodna w użyciu - biegi wchodzą bezproblemowo i pewnie ;) Szkoda tylko, że ponoć potrafi być dość awaryjna... na szczęście mnie to jeszcze nie spotkało ;)
4,0
~Mateusz
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Skrzynia biegów nie zawsze pracuje idealnie, za to wytrzymuje spokojnie ponad 300 tys. km. Do dźwięku sprzęgła trzeba się przyzwyczaić (trochę jak włączana tarczówka) ale w praktyce wytrzymuje tyle samo co skrzynia.
5,0
~Daniel
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Skrzynia biegów automatyczna, ładnie zmienia biegi w okolicach 3 tys. obrotów, nie ma z nią problemów. Brak dobrego przyspueszenia -- ale aczego się spodziewać po miejskim saomochodziku z litrowym silnikiem w automacie?
Suzuki Swift II