Szukaj

Lista ocen Suzuki Swift II (138) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 144 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Michał
Suzuki Swift II
Hatchback 1.3 i 68KM 50kW
Wyciszenie wnętrza nie jest mocną stroną Suzuki Swifta, pomijając wspomniane juz plastiki, również silnik jest dość głośny przy wkręcaniu go na obroty, przy prędkości powyżej 100 km/h przeszkadzać moze świst powietrza odbijającego sie od karoserii, a przy jeździe np po piasku daje sie we znaki słabe wyciszenie nadkoli- moza odnieść wrażenie ze piach wsypuje sie do środka ;)
2,0
~Tommy Vercetti
Suzuki Swift II
Hatchback 1.3 i 68KM 50kW
Silnik idealnie nadaje się do jeżdżenia na wysokich obrotach, niestety jest wtedy dość głośny. Ale to można wybaczyć. Natomiast "plastkikowej orkiestry symfonicznej" już nie. W samochodzie non stop coś puka, stuka i trzeszczy. Otwieranie okien kończy się szumem zagłuszającym totalnie rozmowę/radio. Dmuchawa na wyższych przełożeniach ma głośność odkurzacza.
2,0
~sudoshner
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Wyciszenie mizerne. Jednak niektórzy kierowcy lubią jak słuchać pracę każdego podzespołu. Mała masa pojazdu (740 kg) powoduje, że czuć wjazd w każdą dziurę, najazd na każdy kamyczek (mimo sprawności zawieszenia na poziomie 85%). To denerwujące. Po pół roku przyzwyczaiłem się do tego i usprawiedliwiam go miłą pracą silnika.
3,0
~ejnoej@wp.pl
Suzuki Swift II
Sedan 1.3 68KM 50kW
Najsłabsza strona tego auta: twarde zawieszenie przenosi czasem drgania do kabiny, powodując przy tym hałas, zwłaszcza na kostce brukowej, również silnik pracuje głośno, plastiki lubią trzeszczeć, ale hałas ogólnie jest na poziomie znośnym. (O niebo lepiej niż w maluchu i w tico przy dużej prędkości)
2,0
~LUC, pitulalukasz@tlen.pl
Suzuki Swift II
Sedan 1.3 68KM 50kW
I tu kicha, szumi, że hej. Mój pierwszy był po wypadku więc byłem przekonany, że nie został należycie zrobiony. W nowym jest tragedia, szumi jak cholera. Na dłuższe trasy lepiej zabrac korki do uszu. Nawet myślałem, czy nie dokleić uszczelek w drzwiach :) Też tak macie?
3,0
~etnon@wp.pl
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
Wyciszenie, hmmm co to tak naprawdę jest. Wydaje mi się, że gdy projektowali Swifta, to dziwnym rafem pominęli ten element. A tak na poważnie, to przechodzi szum opon, słychać każdą nierówność jezdni, silnik nie chodzi najciszej no i te plastiki
4,0
~Ramsey
Suzuki Swift II
Hatchback 1.0 i 56KM 41kW
trochę pokombinowałem - dodatkowa wykładzina filcowa na podłodze - i teraz do 110 km/h spokojnie słucham radia, jeszcze coś muszę zrobić z tylnymi nadkolami - problem z stukającymi kamieniami i szumem wody, ale jak jest sucho to nie ma problemu
3,0
~Borys
Suzuki Swift II
Sedan 1.3 71KM 52kW
silnik staje sie stosunkowo głośny już przy 90 km/h nie jest jednak bardzo uciazliwy.Polecam wyciszenie całej podłogi matami z filcu a przegrody silnika od strony wnętrza matami bitumicznymi naprawdę super efekt
2,0
~Lolek
Suzuki Swift II
Hatchback 1.3 i 71KM 52kW
Nie jest tragicznie ale dobrze też nie jest , radio trzeba podgłośnić przy wyzszych obrotach silnika . Nigdy nie przeszkadzało mi to dopoki nie przejechałem się innym autem w ktorym było o niebo lepiej .
Dziennik kosztów dla Suzuki Swift II
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
6,2
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~Spidi
Suzuki Swift II
Sedan 1.3 68KM 50kW
Trzeszczy panel przedni i w ogóle większość plastikowych elementów a tak po za tym trzeba dać dużo obrotów aby ruszył bez problemu i bez drgań a wiąże sie z tym wiadomo głośna praca silnika.
Suzuki Swift II