Szukaj

Lista ocen Suzuki Swift III (171) - Silnik

Na liście zabraknie 132 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~paruch paruch@go2.pl
Suzuki Swift III
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Kultura pracy na poziomie poloneza, tzn silnik warczy, zawory głośno stukają (mimo regulacji), alternator (czy jaka inna cholera) wyje, całość zaś na niskich obrotach przypomina dźwiękiem turbodiesla... Trudno jednak nie polubić tej jednostki. Łatwo wkręca się na obroty, jak pokazały pomiary na hamowni przebieg momentu (max 108Nm/4200) jest płaski od 2200 do 5800 obr/min (tzn osiągane jest ponad 90% wartości), a moc maksymalna jak się okazało...
5,0
~130rapid@wp.pl
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Trzycylindrowiec lekko wibruje na wolnych obrotach. Brzmi jak b. ciche CC 700, ale jest o wiele sprawniejszy. Na pierwszych trzech biegach (do 110 km/h) bardzo żwawy. Długie 4 i 5 bieg zniechęcają go do szybkiego przyspieszania. Elastyczny, ale niskie obroty wyraźnie mu nie służą. Ożywia się przy 2500 obr/min, a „oddycha” pełną piersią powyżej 3500 obr/min. Optymalny tryb pracy na szosie 3000-4000 obr/min – cicho, sprawnie i...
5,0
~pp220@op.pl
Suzuki Swift III
Sedan 1.0 i 53KM 39kW
Szacunek dla twórców tej jednostki. Silnik konstrukcyjnie z przed 20-25 lat, 3 cylindry, niczym nie nie ustępuje współczesnym silnikom. Obecnie produkowane podstawowe modele: trojaczki z Kolina, Toyota Yaris, Opel Corsa , Vw Polo, Skoda Fabia to również modele 3 cylindrowe, historia motoryzacji zatoczyła olbrzymie koło i powrót do podstaw? Olbrzymia frajda z wkręcania jednostki na wyższe obroty (głos 3 cykindrów daje o sobie znać), dobra...
4,0
~ZwyklySzaryMati
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
1.0i 53KM. Najsłabsza wersja silnikowa. Nie będę owijał w bawełnę - auto jeździ słabo. Ratuje go jedynie to, że waży niecałe 900kg. Jadąc samemu można jeszcze jako tako wyprzedać, jednak bardzo trzeba uważać. W 2 osoby na pokładzie już czuć sporą różnicę. Jazda w 4os.? Moim zdaniem niebezpieczna, raz, że silnik ledwo daję radę, żeby to uciągnąć, a dwa hamulce strasznie tracą skuteczność. Na dojazdy do pracy, na zakupy itd. 1.0 da radę, ale...
3,0
~Anna
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Trudno oczekiwać, aby 56-konny silnik przyspieszał do setki w ciągu dwóch sekund. Czasami brakuje mi mocy na autostradzie, przez co maksimum, jakie mogę osiągnąć to 130km/h. Przeszkadza też jego dźwięk przy wysokich obrotach - nie ma sensu włączać radia, bo nie słyszy się nawet własnych myśli :) Ale jak mechanik dobrze go zrobi, to jest go w stanie trochę wyciszyć.
5,0
~simon78
Suzuki Swift III
Sedan 1.3 i 68KM 50kW
bywało kilka razy ze miał za mało oleju poniżej minimum kilka razy ale nic brak wpływu.Oczywiście rakieta to to nie jest i nikt tego auta nigdy nie katował nie jestem pewny czy to auto widziało kiedykolwiek powyżej 4000 obrotów .To jedyny nasz wkład w dbanie o niego.do 160000 tys nie brał oleju .teraz już troszkę ale to wciąż nie więcej niz 2l pomiędzy wymianami .
4,0
~memorvs.
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Silnik świetny jak na tak niską pojemność, troche nie raz potrzeba miejsca żeby wyprzedzić, szczególnie przy wyższej prędkości, ale daje rade, po 200 tys nic nie bierze oleju, jedyną wadą jaka tak naprawde jest uciążliwa, to brak osłony od podwozia, wiele razy musiałem zrezygnować z podróży gdziekolwiek podczas jakiejkolwiek ulewy czy dużych kałuż bo silnik non stop moknął.
5,0
~Michał
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Silniczek jak najbardziej na 5 z duzym plusem. 3 cylindrowe 1000cm daje rade a w porownaniu do 3 cylindrówki od vw polo4 to prawdziwa arystokracja jeżeli chodzi o kulturę pracy. Silniczek w miarę elastyczny jeżeli jedzie tylko 1 osoba, 2 i kolejna osobe juz czuje ale to tylko 53km wiec nie jest zle. Największy plus za to ze po roku i ok 12tys przebiegu nie zjada ani grama oleju!!!
5,0
~130rapid
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Prawdziwa gwiazda. :P Jak na litrówkę zadziwiająco żwawy. Wystarczająco elastyczny. Zamiera poniżej 2000 obr/min, ale też zaczyna tracić dech powyżej 5000 obr/min. Optymalnie spisuje się w zakresie 2500-4500 obr/min, wówczas jest też cichy. Dopiero >5000 obr/min robi wiele rabanu. Jedyny mankament -> wibracje na biegu jałowym odczuwalne w kabinie, ale taka uroda 3 cylindrów.
4,0
~remyzero@poczta.onet.pl
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Jak na litrowy 3-cylindrowy silnik jest naprawdę nieźle. Aluminiowy blok silnika i znakomite wyważenie zapewnia kulturalną pracę silnika i niezłą elastyczność. Trzeba się jednak liczyć, że to tylko 53 KM, więc przy wyższych prędkościach konieczne będzie wkręcenie silnika na wysokie obroty, by uzyskać jakiekolwiek zadowalające przyspieszenie.
Suzuki Swift III