Szukaj

Lista ocen Suzuki Swift III (143) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 160 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~paruch paruch@go2.pl
Suzuki Swift III
Hatchback 1.3 i 16V 86KM 63kW
Bezpieczny - to chyba najlepsze określenie. Zawieszenie skłania się raczej ku dobremu prowadzeniu niż ku komfortowi - jest po prostu twarde. W krytycznych sytuacjach auto jak każdy przednionapędowiec zaczyna wyjeżdżać na zewnątrz zakrętu, a gwałtownym odjęciu gazu zaczyna wyrzucać tył na zewnątrz. Daje się to jednak łatow opanować przy pomocy pedału gazu i co jak co, dość precyzyjnemu układowi kierowniczemu. Hamulce są raczej przeciętne, ale...
4,0
~130rapid@wp.pl
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Sztywne podwozie sprawia, że nieobciążony Swift jeździ jak gokart. Niewiele przechyla się na zakrętach, jest wyczuwalnie podsterowny, ale bez przesady. Niestety, komfort jazdy jest ledwie przeciętny. Seryjne przednie amortyzatory słabo tłumią głębsze poprzeczne nierówności (zdarza się, że koła tracą kontakt z jezdnią). W pełni obciążony Swift staje się wygodniejszy, ale wymaga więcej uwagi. Na wirażach pochyla się głębiej, przeszkadza...
4,0
~130rapid
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Swiftowe podwozie (z przodu MacPherson, z tyłu wielowahaczowe, niespotykane w tej klasie) ma spore rezerwy. Jest \"szybsze\" niż 53 KM. Za precyzję prowadzenia, zachowanie na zakrętach i przy ostrzejszych manewrach zasługuje na 4+ do 5-. Niestety, idąc za modą konstruktorzy za bardzo poszli w pseudo-sport. Seryjne pośledniej klasy amortyzatory słabo działają \"na odbicie\", sprężyny są za twarde, więc komfort resorowania zasługuje na 3-....
4,0
~anonim;p
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Wspomaganie w swifcie - rewelacja (można kierować dosłownie palcem), takiego wspomagania nie ma VW, Opel itp czesto (bynajmniej auta ~2000r). Jeśli ktoś jeździł powiedzmy fiatem (nowe punta II i chyba pandy) ze wspomaganiem + funkcją CITY to ma porównanie, jak dotąd nic lepszego w aucie nie widziałem. Przebija nawet ibize III z 2003r...jednak przy silnym wietrze ale przy dużych prędkościach lubi go znosić na różne strony (wada masy auta - ok...
5,0
~pp220@op.pl
Suzuki Swift III
Sedan 1.0 i 53KM 39kW
Zależy co kto lubi. Twardy, trochę za mocno buja na polskich drogach. Na autostradzie, przy maksymalnej prędkośći 140-150 bardzo dobrze, pewnie i stabilnie. Za skandal uważam dla odmiany zachowanie Toyoty AVENSIS Z 2004 r, którą rzuca bardzo przy wymijaniu tirów przy prędkości 150- 200 Km/h. Swift posiada rzadkie rozwiązanie konstrukcyjne w tanich autach, popularne w drogich - to niezależne zawieszenie z tyłu. Rewelacyjnie pokonuje ciasne...
3,0
~Pis joł!
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Tak że ten... Co tu dużo mówić, najsłabsza strona umiłowanego, jedynego słusznego pojazdu (na kolana!). Samochód na suchym charakteryzuje się dobrym trzymaniem drogi w prawo w lewo i do tyłu. Samochód na mokrym charakteryzuje się zerowym trzymaniem drogi oraz wpadaniem w poślizgi przy dość groteskowych (nie bójmy się używać mocnych słów, a co!) sytuacjach, typu standardowe hamowanie przy niedużej prędkości. Sunie wtedy niczym mały słonik na...
5,0
~Wienio
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Na pochwałę zasługuje na pewno ponad przeciętne właściwości jezdne nie występujące wśród innych aut tego segmentu. Jest to precyzja prowadzenia i pewność pokonywania zakrętów. Tam gdzie inne przy 80/h już są w poślizgu, Swiftem można jechać 100. Zasługą tego po części jest dość twarde zawieszenie, które niestety informuje o każdej najmniejszej niedoskonałości jezdni.
4,0
~michał p.
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
autko dość sztywne i twarde, ale w zakręty i t p wchodzi aż miło... z ręką na sercu autko ma przejechane ponad 150 tyś i wymieniałem tylko i wyłącznie raz jeden wahacz! poprzednim właścicielem od nowości był mój sąsiad więc znam historie autka od nowości... autko kupiłem z przebiegiem 35 tyś!!! teraz mam 152 tyś wiec mogę coś naprawde o tym autku powiedzieć....
5,0
~remyzero@poczta.onet.pl
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
Świetny, precyzyjny układ kierowniczy i wielowahaczowe zawieszenie tylnej osi gwarantują przyjemne i pewne prowadzenie, zwłaszcza nieobciążonym samochodem. Auto lubi się nieco za bardzo wychylać na zakrętach, ale nie traci na stabilności. Przy pełnym obciążeniu zaczyna odczuwać się podsterowność, a na nierównościach nie jest zbyt komfortowy, ale to w końcu mały, tani samochód.
4,0
~Sebastian
Suzuki Swift III
Hatchback 1.0 i 53KM 39kW
zawieszenie auta jak najbardziej poprawne. Ma tu znaczenie fakt ze autko (wersja 3 drzwiowa) jest stosunkowo niski i szerokie. Podobnie jak z silnikiem.... bezawaryjne. Jeżdze tym autem po drogach Śląska i przy prawie 100 tys nic sie nie dzieje a amortyzatroy przy niedawnym przeglądzie nadal mają ocenę bdb. Zycze wszytkim innym markom takiej wytrzymałości i niezawodności
Suzuki Swift III