Szukaj

Lista ocen Suzuki Swift IV (130) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 84 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Dominik krak.
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
lakier jakiś taki strasznie miękki choć metalik. Plastiki w środku bazarowe. Sorry, maluchy vw up czy skoda citigo maja gołe blachy w kabinie fakt, ale kosztują 32 tys. a nie 43 tys. za podst. wersje jak swift. Nie ma co prawda gołej blachy ale wnętrze skrzypi, coś ciągle stuka, jakieś wibracje spod deski. Faktura plastików jakaś dziwaczna bez tony plaku nie pojedziesz :). Rysuje się to od paznokcia, spasowanie słabe. Elementy fotela...
4,0
~Finek
Suzuki Swift IV
Hatchback 3d 1.6 VVT Sport 125KM 92kW
Wziąłem ten samochód wiedząc, że w większości egzemplarzy jest problem z check engine będącym przyczyną tych ekoidiotów. Zastosowali 2 sondy lambda między katalizatorem i kiedy następuje drobne odchylenie od normy, wówczas sonda wyłapuje to jako bład katalizatora i wywala check engine. Proponuję wywalić cały ten układ, uporządkować komputer i mieć gdzieś cały ten ekosyf... Ja zostawiam katalizator i prawdopodobnie nastąpi zmiana w komputerze,...
2,0
~Maniek
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
To auto chyba tylko stało koło japońskich samochodów. Węgrzy (tam składają swifty) mają słabą kontrolę jakości. Auto jest złożone bardzo niedbale. Ciagłe odgłosy rezonansu z deski i drzwi przy zejściu z obrotów (ASO nie umie naprawić), słabo spasowane plastki, stuki, puki tylnej kanapy na nierównościach, fatalnie zamontowana wykładzina bagażnika, stukające regulatory oparcia foteli, wyjąca skrzynia biegów przy hamowaniu silnikiem, marszczące...
4,0
~srebrnymk6
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Auto kupiłem nowe w salonie. Po 3tys.km zaczął skrzypieć jak stara kanapa fotel kierowcy. Usterka usunięta w ASO (gwarancja).Przy około 12tys.km zaczęły piszczeć klocki hamulcowe, które piszczą do dziś i mimo przebiegu 56tys.km maja po 6mm grubości.Niedługo wymienię je na Ferodo (nie mam czasu na jazdy do ASO).W międzyczasie pasażerka pociągnęła za klamkę zewnętrzną drzwi tylnych w momencie jak otwierałem je z pilota. Drzwi się zablokowały i...
3,0
~Ericson
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Węgierski montaż : mój pierwszy Swift z 2008 był montowany chyba na poniedziałkowym kacu – w skrzyni czasami zamiast 1ki wchodziła 3ka, piszczały hamulce i skrzypiał pedał sprzęgła a po roku zatarło się łożysko alternatora. ASO do bani – nie warto sobie nawet zawracać głowy żeby jeździć do nich z czymś więcej niż na gwarancyjna wymianę oleju. W egzemplarzu z 2009 już tylko piszczą hamulce – nawet nie zamierzam jechać z tym do...
3,0
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Po 7 tys. km zaczęły piszczeć hamulce. Naprawa w ramach gwarancji w serwisie (przetoczenie tarcz i nowe klocki). Ponadto: przy przeglądzie po 15tys. km stwierdzono nieszczelność simeringu (czy jak tam to się nazywa) skrzyni biegów objawiające się delikatnym roszeniem oleju. Pan z serwisu stwierdził, że to rzadka sytuacja i simering był wadliwy. Naprawa oczywiście w ramach gwarancji. (wierzę mu, bo musieli go sprowadzać chyba z Węgier i trwało...
2,0
~Damian
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
W tym samochodzie jest wiecznie problem z drobiazgami. Lista elementów które musiałem wymienić przez te dwa lata eksploatacji jest stosunkowo długa. Są to drobiazgi zazwyczaj, które nie powodują, że auto z auta nie można korzystać ale mocno denerwują. Trwałość wewnętrznych plastików jest na niskim poziomie i czasami strach czegoś dotknąć, żeby się nie złamało (Przykład osłony na zawiasy tylnej kanapy).
2,0
~Robez
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Tu ocena bardzo niska. W nowym aucie skrzypienia, stukania zewsząd, świergoty spod deski. Plastiki mizeria, rysują sie od patrzenia - to nie limuzyna fakt, ale do cholery mogliby to lepiej poskręcać. Nawet w fiacie było znacznie lepiej w tym zakresie. Hamulce piszczą, zabiegi ASO pomagają na krótko. Jak ktoś lubi dobrze spasowane wnętrze i cisze w trakcie jazdy to niech omija suzuki albo radio na full.
4,0
~Bochen
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Pękło jedno z mocowań tłumika, ale wydech się nie urwał pomimo, że jeździłem tak przez kilka miesięcy. W serwisie przyspawali w ramach gwarancji. Podczas tankowania okazało się, że urwała się wkładka ograniczająca średnicę wlewu i nie można było nalać paliwa... 1200km od domu. Na szczęście Włosi wyrwali wkładkę i można było zatankować. Zaczęły skrzypieć plastikowe elementy pod szybą przednią.
Dziennik kosztów dla Suzuki Swift IV
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
5,4
l/100km
7,7
l/100km
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Kuba "flyz1"
Suzuki Swift IV
Hatchback 3d 1.6 VVT Sport 125KM 92kW
Półka bagażnika jest cienka, przez co dość szybko się łamie. Urywa się też daszek przeciwsłoneczny. Irytują zapieczone śruby, które łatwo się zrywają. Poza tym niemal całe auto można rozkręcić kilkoma kluczami (8, 10, 12 i 17mm) i śrubokrętem. Dużo spinek plastikowych i one niestety też nie są zbyt trwałe (zazwyczaj zapięcie jej kilka razy powoduje, że pęka).
Suzuki Swift IV