Szukaj

Lista ocen Suzuki Swift IV (140) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 74 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Finek
Suzuki Swift IV
Hatchback 3d 1.6 VVT Sport 125KM 92kW
Największa zaleta tego samochodu. Prowadzi się bardzo dobrze szczególnie na dobrych oponach. Jest baardzo twardy ale to dobrze, nie lubię miękkich i komfortowych samochodów. W zakręcie idzie jak szatan. Ewentualne poślizgi można bardzo łatwo kontrować. Wybacza błedy to na pewno. No i w końcu przycisk ESP OFF nie tak jak w samochodach "bezpiecznych" po wyłączeniu kontroli trakcji samochód cały czas czuwa nad nami. NIE, tutaj jest tak...
3,0
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
pomijając fakt, że zawieszenia samochodów nie są projektowane na nasze drogi, swift zachowuje się bardzo dobrze - czasem na nierównościach na zakręcie miewam wrażenie utraty stabilności na ułamek sekundy ale zaraz potem wszystko wraca do normy. W takich sytuacjach świetnie sprawdza się układ kierowniczy nie reagując na takie niespodzianki (w jakimś teście swifta o czytałem o \\\"denerwującym\\\" opóźnieniu reakcji układu kierowniczego i...
5,0
~Ali
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Tu jest rewelacja. Przepasc wobec wszystkiego czym w tej klasie jezdzilem (zaznaczam, ze nie jezdzilem Mini). Feeling jakbym jechal wiekszym autem, przyklejony do drogi nawet przy wiekszych predkosciach. Uklad kierowniczy nieco zbyt mocno wspomagany, ale moja żona na pewno to sobie chwali i jako miasto jako naturalne środowisko z jego tytułową zręcznością jest super - zwrotny jak diabli! Raczej sprężyście niż komfortowo, ale też nie twardo i...
4,0
~nieodwracalny@autograf.pl
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.5 VVT 102KM 75kW
Belka skrętna z tyłu, jak w całej klasie małych samochodów. Ogólny komfort bardzo dobry, zachowanie w zakręcie bardzo poprawne ( w dużej mierze zależy od ciśnienia w oponach Potenza Re 080), wspomaganie ma włąściwą siłe, ale czucie kierownicy podobne do innych aut miejskich, przy 4 osobach komfort bardzo spada (tyl sie utwardza). Ogólnie: ma raczej miękkie i komfortowe zawieszenie które ku mojemu zaskoczeniu nie pogarsza znacząco właściwości...
4,0
~Markus82
Suzuki Swift IV
Hatchback 3d 1.6 VVT Sport 125KM 92kW
Tu super, trzyma się drogi bardzo dobrze, ale... pod warunkiem, że ta jest idealna. Zawieszenie jest masakrycznie twarde. Czuć mocno każdą najmniejszą nierówność, każdy mały kamień. Niektóre drogi lokalne omijam naokoło - innym autem jadę trasą 20km, a tym nadrabiam prawie drugie tyle - byle jechać w miare dobrą drogą. Na przeciętnej polskiej szosie nie pojedziesz szybciej niż 50-80kmh - wyprzedzają mnie dosłownie wszyscy :).
5,0
~diablo
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Miałem parę samochodów, ale żaden nie posiadał tak dobrego zawieszenia. Trzyma bardzo dobrze w zakrętach, nadwozie się nie przechyla. Zawieszenie jest bardziej twarde niż komfortowe. Hamulce bardzo dobre. ABS nie klekocze bez potrzeby, w zasadzie nie odczuwa się jego ingerencji w hamowanie. Piękne jest to że dopiero w ekstremalnych sytuacjach \"przeszkadza\" kierowcy w prowadzeniu auta.
3,0
~adam1984
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Przednie zawieszenie niemal idealne ale tylne pozostawia wiele do życzenia - z mojej strony wygląda to jak zbyt krótki skok amortyzatorów... O ile niewielkie dziury tłumią przyzwoicie o tyle tzw "hopy" (wybrzuszenia lub obniżenia asfaltu) w przypadku najechania obydwoma kołami na raz odczuwa się bardzo znacznie - głuche uderzenie i solidne podbicie tyłu auta i to przy prędkości poniżej 60 km/h
4,0
~KBSP
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Zawieszenie jest twarde i daje pewnośc prowadzenia, ale odbija sie to na komforcie jazdy po nienajlepszych drogach. Przy większych nierównościach od strony zawieszenia dobiegaja czasem głuche stuknięcia, świadczące prawdopodobnie o wyczerpaniu skoku zawieszenia. Generalnie samochód bardzo pewnie trzyma sie drogi, a uklad kierowniczy działa precyzyjnie i ma dobrze dobrana siłę wspomagania.
3,0
~Damian
Suzuki Swift IV
Hatchback 5d 1.3 92KM 68kW
Daje trzy gwiazdki za układ jezdny bo jest jakiś taki nijaki. Auto jest wyposażone we wspomaganie elektryczne. To wspomaganie trochę zaburza odczucia z prowadzenia. Dodatkowo auto ma zawieszenie, które nawet w mieście irytująco go buja. Jeździłem toyota Yaris lub Honda Jazz gdzie ten układ kierowniczy i zawieszenie lepiej pracowało i przyjemniej się jeździło.
5,0
~Kuba "flyz1"
Suzuki Swift IV
Hatchback 3d 1.6 VVT Sport 125KM 92kW
Twarde zawieszenie nie każdemu przypadnie do gustu, ale to nie auto na dziury czy wertepy, a stworzone do szybkiej jazdy po zakrętach. Tam gdzie "sportowe" auta wylatują z trasy, małe Suzuki trzyma się jak przyspawane do drogi. Przez swoją sztywność, może wymagać więcej opieki serwisowej, bo czasami stuknie czy zapiszczy, ale twardo zestrojony zawias odwdzięczy się w prowadzeniu.
Suzuki Swift IV