Szukaj

Lista ocen Suzuki Swift VI Hatchback (19) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Sagitt_94
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Samochód posiadam od niespełna roku, toteż jedyne co na razie robię, to leję paliwo, płyny i pilnuję dat przeglądów. Bazowe utrzymanie nie powoduje dziury w domowym budżecie. Spalanie to największy atut – w trasie nierzadko udawało mi zejść mocno poniżej 5 litrów, a koszt pełnego baku nie jest zbyt wysoki (o ile nie ma akurat kryzysu lub wysokiej inflacji). Ceny części też nie wydają się wygórowane. Ogółem auto bardzo oszczędne w eksploatacji...
5,0
~Onkel Pyjter
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Ze spalaniem 4,2 litra (4,4 na zimówkach) i miesięcznych przebiegach około 1000 km jest więcej niż bardzo dobrze. Przeglądy rzekomo mają kosztować w okolicach 600-700 zł więc zupełnie znośnie. Mały minus za koła 16-calowe o dość nietypowej szerokości 185 mm, profil 55. Za komplet porządnych zimówek Continental WinterContact TS 860 zapłaciłem 1700 zł (z wysyłką).
5,0
~Kuba
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet SHVS 90KM 66kW
Spalanie w dużym mieście obojętne zimą, lato, korki, bez korków zabetonowane 5,2. Za to uwielbiam to autko. Autostrada prędkość 100 km/h spalanie 3,9. Do tego zero usterek. 150 - 200 zł i jeździmy miesiąc po mieście. Nie ma potrzeby zakładania gazu. Jak ktoś się uprze to może zagazować bo mamy tutaj wtrysk wielopunkt i zawory regulowane hydraulicznie.
5,0
~Hamerling
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Przeglądy w ASO w normalnej cenie, po gwarancji zupełnie robi się śmiesznie, bo części kosztują grosze. Filtry, klocki, itp. w cenach jak do Poloneza. Silnik wymaga dziwnego oleju 0W16), ale nie ma problemu z laniem 5W30. Nic poważnego się jeszcze nie zepsuło, tylko standardowe wymiany eksploatacyjne.
5,0
~Michał
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Średnie spalanie 5.5 l uważam za rewelacyjne przy moich dość częstych jazdach z prędkością autostradową i w mieście. Hybrydowy Yaris może się wstydzić, szczególnie, że kosztuje minimum 20 tyś zł więcej. Tanie ubezpieczenie, na razie tylko serwis po 1 tys km zrobiłem, więc zobaczymy jak dalej.
5,0
~roman.kuty
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
W ciągu 2 lat wymieniłem 2 żarówki dwu włóknowe - 32 zł. ALE w auto wpakowałem: 1. LEDy Philipsa - 500 zł 2. wyciszenie - 2000 zł 3. nowe radio z głośnikami - 3450 zł 4. podniesienie mocy - 1200 zł 5. oklejenie auta - 6500 zł 6. oklejenie kierownicy skórą - 450 zł
5,0
~quadalcanal1
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
mam 450 km i jeżdżąc do pracy obwodnicą mam spalanie na liczniku rzędu 4,7 /zapewne ok 5,2 w realu co zmierzę po ponowny tankowaniu/. w trasie 80 km + 30 autostradą spalanie rzędu 4,5 l na liczniku...i to jest póki co jedyny koszt utrzymania oprócz przeglądów.
5,0
~neon
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
to autko naprawdę mało pali i wszystkie testy które obejrzałem na YT to potwierdzają. miasto 5,2l trasa przy 110km/h 4,5l. pozostałe to koszty serwisowe Suzuki dotyczące wymiany oleju itd.
5,0
~kzwtyrolu
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet SHVS 90KM 66kW
Mogę porównać do SUV-a, który palił minimalnie 7.2-7,5 a ten 4,8 (dwie osoby) trochę w mieście, trochę w trasie. A w przypadku autostrady 4 osoby, full bagażnik i klima 5,8.
Dziennik kosztów dla Suzuki Swift VI Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Rafal
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet SHVS 90KM 66kW
Jakich kosztów - wymiana oleju 240 zł w salonie , wada pierwsza wymiana po 1000 km bo fabrycznie jest olej 0w20
Suzuki Swift VI Hatchback