Szukaj

Lista ocen Suzuki Swift VI Hatchback (20) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 4 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Sagitt_94
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Układ jezdny jest dość responsywny, samochód prowadzi się dobrze, zwłaszcza w porównaniu do większych i cięższych aut. Rzeczywiście, taki mały gokart, co można odczuć podczas wchodzenia w zakręty – trzyma się linii jazdy i utrzymuje dobrą przyczepność (używam opon całorocznych). Choć przyznam, że czytając inne entuzjastyczne opinie spodziewałem się czegoś więcej. Mimo to jestem bardziej niż zadowolony. Auto jest faktycznie bardzo zwinne, jak...
5,0
~Robert
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Zawieszenie jest dosyć sztywne, ale bez przesady - nie jest betonowo twarde, jak to bywa w innych autach tego segmentu. Dziury wybiera dobrze, trochę słychać pracę zawieszenia. Jednocześnie można bez problemu brać zakręty z dużą prędkością z racji nieco gokartowego prowadzenia. Prowadzenie jest precyzyjne niczym brzytwa, wcześniej miałem Fiestę, ale Swift jest po prostu bardziej przewidywalny i pozwala na więcej. Trochę trudno to opisać, ale...
5,0
~DasBoot
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Chyba najlepsza rzecz w tym aucie. Zawieszenie znacznie wyprzedza możliwości silnika. Swift na krętej drodze raczej nie będzie miał sobie równych. Przegoniłem go zimą wracając z nart na drogach wokół Szczyrku. Suchy asfalt, mroźno, opony zimowe, a tymczasem auto zasuwa aż miło. W wielu przypadkach wydawało mi się, że teraz to już przesadziłem i trzeba będzie się ratować, a tu pudło - nawet opony nie zapiszczały. Auto idealnie wyważone,...
5,0
~Onkel Pyjter
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Nokaut. Auto waży poniżej 900 kg a to zapewnia fantastyczne zachowanie w zakrętach. Początkowo, mając nawyki z poprzedniego auta (cee'd kombi, około 1400kg) zwalniałem przed co bardziej krętymi łukami. Swift tego nie wymaga. Ma tak małą bezwładność, że zupełnie nie robi na nim wrażenia to co z nim można robić. Typowe niewielkie ronda można przejeżdżać na trójce, prędkość ponad 40km/h i nie dzieje się zupełnie nic. Niesamowite. Kia nie dawała...
2,0
~Kuba
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet SHVS 90KM 66kW
Zawieszenie z przodu jest miękkie jak przyspieszamy to czuć że przód się trochę podnosi. Do przodu nie mam zastrzeżeń. Natomiast z tyłu mamy belkę i na równej drodze jedzie się w miarę komfortowo i cicho. Na dziurach czyt. kocich łbach zawieszenie z tylu słychać, a z dodatkiem obciążenia potrafi dobić. Wydaje mi się, że np. mazda ma bardziej sprężyste zawieszenie. Hamulce brzytwa.
3,0
~youreks
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Prowadzi się genialnie co jest jedną z zalet, ale i największą wadą. Pokonywanie zakrętów jest niezwykle proste i bardzo łatwo nie poczuć prędkości, ponieważ nie ma tu mowy o choćby małych wychyłach. Samochód jest jednak niestety niesamowicie twardy i odczuwalne są wszystkie nierówności na drodze. Prawdą jest jednak, że wszystkie podskoki i drżenie odbywają się w całkowitej ciszy.
5,0
~Hamerling
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
Prowadzenie - mistrzostwo świata. Auto spokojnie mogłoby mieć 200-250 KM, zawieszenie dałoby radę bez problemu. Co ciekawe - nie jest wcale twarde, ani sztywne. Przyjemnie sprężyste, rzadko dobija na dziurach. Rewelacja.
5,0
~roman.kuty
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.0 BoosterJet 111KM 82kW
rewelacja, na zakrętach niska masa nie powoduje dużej siły odśrodkowej. Mieszkam w górach i lubię pokonywać zakręty szybko. Często beeemki nie mogą mnie wyprzedzić, chyba że im na to pozwolę...
4,0
~neon23
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet SHVS 90KM 66kW
Auto prowadzi się jak dobry gokart - lekko i przyjemnie. Zestrojone sprężyście co daje o sobie znać na niektórych nierównościach terenu.
4,0
~neon
Suzuki Swift VI
Hatchback 1.2 DualJet 90KM 66kW
poprawny komfort jak na taki rozstaw osi, amortyzuje właściwie, nic nie wali nie stuka, dobrze trzyma się jezdni, na zakrętach ma się ochotę dodawać gazu :)
Suzuki Swift VI Hatchback