Szukaj

Lista ocen Suzuki SX4 II S-cross Facelifting (47) - Silnik

Na liście zabraknie 18 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Dj
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Silnik 1.0 turbo czyli największa niewiadoma tego samochodu okazuje się być w normalnej eksploatacji wystarczający i co ważne potrafi dać frajdę z jazdy (zwłaszcza w trybie sport). Lekka turbo dziura (odczuwalna w trybie Auto) nie przeszkadza zbytnio. 112 KM do tej masy (1200kg) wystarcza, jednak przy pięciu osobach i bagażu mały moment maksymalny zmusza do lekkiej zmiany techniki jazdy i i czasem redukcji z 5 na 4 zwlaszcza pod górkę. No ale...
5,0
~selektor1
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Bez GPF ( filtra cząstek stałych) bez dwumasy, masywna podwójnie chłodzona turbina. Auto jest lekkie i ten silnik daje w nim radę , bardzo mało pali, ma dobre przyspieszenie 11 s do 100km/h. Silnik malutki pod maską zmieściło by się 2 azjatów, mechanik będzie mógł rozkładać łokcie, oby nie musiał. Tubina działa idelanie nie ma wyczuwalnego momentu załączania ,bez dziur i spadków mocy, ciągnie od początku do końca. Do miasta i tereny...
5,0
~proximo62
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Silnik jest udany, przyjemnie elastyczny i dobrze rozpędza auto już od 1500 obrotów na minutę, a powyżej 2500 dostaje dodatkowego 'kopa". Da się w miarę rozsądku nawet przyspieszać na V czy nawet VI biegu. Po tym względem jest znacznie lepiej niż np . w Megane IV 1.2 TCe. Zużycie paliwa rozsądne - na "krajówce" przy dużym ruchu i umiarkowanej jeździe 6,2 - 6,4. W mieście około 8. Na niskich obrotach silnik jest dość cichy, ale przy wysokich...
5,0
~Jan Winnicki
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Bardzo dobry silnik, najmocniejsza strona tego samochodu, astry octavię vectry a3 i cała reszta aut zostaje daleko w tyle i na światłach i na autostradzie. Jednostka ta sprawnie przyśpiesza już od dolnego zakresu obrotów nie to co t jet który wymagał wysokich obrotów a po włączeniu trybu SPORT auto jeszcze sprawniej rozpędza się od dołu. Jednak ten tryb nie zawsze jest potrzebny bo na AUTO samochód również oferuje świetne osiągi i pozwala...
5,0
~Karol
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Silnik, serce auta, bije, trzepoczę tak jak trzeba ! Dynamika zaskakuje, jest miękka hybryda, jest turbo - zbiera się płynnie, nie czuć turbo dziury. Spalanie więcej niż zadowalające, co ciekawe w pagórkowatym terenie spala mniej niż w wielkim mieście. Układ odzyskiwania energii i start-stop działa perfekcyjnie. Ten silnik to perełka, jak to u Suzuki, silnik pożyje dłużej niż buda.
5,0
~Marek
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Dla tego sinika zdecydowałem się na to auto, fajnie mruczy.. Choć nie jest to wóz sportowy ma bardzo dynamiczny motor, który w połączeniu lekką konstrukcją daje przyzwoite osiągi (0-100, 8.4 sekundy). Na papierze silnik 1.4 nie robi wrażenia ale naprawdę dobrze się zbiera, lubi się wkręcać na wysokie obroty i nie wyje jak mu się mocno wciśnie w gaz.
5,0
~Maciej
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Wcześniej jeździłem dieslem 1.9 multijet 120 km w bravo II bardzo mocny był ale przyznam szczerze że to ten 1.4 Boosterjet jest dynamiczniejszy. Szczególnie w trybie sport wystarczy lekko dotknąć pedału gazu aby się bardzo sprawnie rozpędzać, ale w trybie auto też bardzo ładnie ciągnie więc czuć jednak tę różnicę 20 km.
5,0
~Bob
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Dynamit... Nie mierzyłem osiągów, ale subiektywnie trudno uwierzyć w te 10 sekund do setki. Samochód bardzo lekki, dynamiczny. Maksymalny moment obrotowy dostępny już praktycznie po ruszeniu z miejsca. Ogólnie silnik bez słabych punktów. Spalanie w mieście w okolicach ośmiu litrów w czasie docierania silnika uważam za dobry wynik.
5,0
~Jan Winnicki
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Silnik to najjaśniejsza strona tego samochodu. Bardzo dobre przyśpieszenie, szczególnie w sportowym trybie(mam wersję 4x4),można się ścigać. Jednocześnie spalanie jest bardzo niskie jak na takie auto, niższe niż w 120 konnym t-jecie. który nie jest aż tak dynamiczny jak ten 1.4 Boosterjet.
5,0
~lucak
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Dość dynamiczny, dobrze się zbiera od 2 tyś obrotów. Cichy i nie czuć żeby się męczył. Przy 140 km/h na autostradzie komfortowa jazda. Szczerze to nie brałem pod uwagę 1.0 zwłaszcza 3 cylindry ale po pierwszej jeździe testowej dałem mu szansę a po dwóch latach jazdy to nawet sobie ufamy i się lubimy:)
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting