Szukaj

Lista ocen Suzuki SX4 II S-cross Facelifting (43) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 22 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Piotr
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
No cóż, jeden czy dwóch zawodowych recenzentów na YT zarzucało S-Crossowi, że układ kierowniczy nie wraca idealnie do linii prostej, kiedy puści się w trakcie jazdy skręconą kierownicę, oraz że trzeba ją niemal cały czas trzymać, bo inaczej samochód straci po chwili "azymut" na drodze. Fakt, rzeczywiście tak jest, lecz... tak samo miałem w poprzednim kompaktowym aucie marki Nissan, więc... być może jest to po prostu charakterystyka typowa dla...
3,0
~proximo62
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Układ jezdny jest w miarę komfortowy i nawet pracuje dość cicho, ale brakuje bardziej pewnego prowadzenia. Auto jest wyższe niż typowy kompakt i to niestety czuć w każdym zakręcie i przy każdym mocniejszym podmuchu wiatru. Przy mocniejszym dodaniu gazu w zakręcie jest też bardzo podsterowny. O układzie kierowniczym nie można powiedzieć wiele dobrego, może tylko to, że przy manewrowaniu na parkingu działa lekko, a promień skrętu jest...
4,0
~Dj
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Auto prowadzi się bardzo dobrze nawet w trudnych warunakcah w trybie AUTO. Zawieszenie jak na SUV-a wypada średnio miękkie to opinia subiektywna ale prowadzenie dla mnie ok. nie ma nadmiernego przechylania na zakrętach a gwałtowne manewry awaryjne nie kończą się "padniętymi Łosiami". Tryby "terenowe" sprawdzone codzienną jazdą po zaśnieżonej nieutwardzonej drodze spisują się fajnie. Czy to kopny śnieg czy to lód czy błotko...
1,0
~Jan Winnicki
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
No, tutaj jest tragedia jak już pisałem wcześniej. Na jedynkę! Podobnie jak "Marek" uważam że ten kto zaprojektował układ kierowniczy s crossa to powinien za karę do końca życia tym jeździć. Na autostradzie trzeba się strasznie skupiać lekki ruch kierownicą powoduje że to auto natychmiast schodzi na bok. Choć s cross nie jest jedynym autem w którym jest tak fatalny układ kierowniczy. W poprzedniej astrze i 208 jest dokładnie to samo. Wiem bo...
5,0
~Michał
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Mimo bryłowatego nadwozia auto prowadzi się bardzo pewnie. Allgrip od Suzuki robi świetną robotę. Testowałem go w terenie - nawet na chwilę nie sprawiał wrażenia, że sobie nie poradzi. Lód, śnieg, błoto, wyjedzie zewsząd. W szybkich łukach czuć działanie. Auto stosunkowo wygodne jak na niewielką bryłę i masę. Miejskie dziury wybiera przyzwoicie. Na większe nie ma rady, czuć je - jest mimo wszystko dość sztywny, ale za to pewnie się prowadzi.
2,0
~Andrzej
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Przy nierównościach typu studzienka kanalizacyjna samochód zmienia delikatnie tor jazdy lub to moje wrażenie, ale bardzo realne. Sztywny, źle wybiera nierówności. Jak sie trafi na jakiś pofałdowany asfalt to podskakuje się jak w jakimś traktorze ( sorki za porównanie, bo podobno teraz traktory to już mistrzostwo świata w porównaniu do tych z przed 20- 30 lat )
5,0
~selektor1
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Zawieszenie zestrojone średnio nie za miękkie i nie za twarde. Po długiej trasie nie bolą plecy , auto ma delikatnie pracujący układ kierowniczy . W mieście chociaż jest duży parkuje bez problemu. Po wjeździe na obniżoną studzienkę jest uczucie utraty kontaktu z kołem które wjechało, w innych autach nie miałem takiego odczucia.
4,0
~Bob
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Sytuacja jak ze skrzynią biegów, choć tu już jestem w stanie wskazać pewien mankament: wyciszenie. O ile silnika bez depnięcia prawie nie słychać, to z zawieszenia słychać bardzo dużo. Nie chodzi o jakieś niepokojące odgłosy, ale szum opon, czy dźwięk przejeżdżania przez niewielkie nawet nierówności, mogłyby być wyciszone lepiej.
4,0
~Xeem
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Jest nieźle chociaż w porównaniu do 'fordowskiej' Mazdy 5 bardziej 'telepie' na dziurach. Kierownica ma dość szybkie przełożenie. Niestety jest to stała charakterystyka i przy wyższych prędkościach auto bywa trochę 'nerwowe' na drodze. W trybie SPORT po zakrętach idzie jak przyklejony.
5,0
~DeWertus
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Jest ok. Samochód przyjemnie płynie na nierównościach, nie kołysze się przy wchodzeniu w zakręty mimo wysokiej sylwetki. W lekkim terenie spokojnie daje radę a spory prześwit znacząco ogranicza stres że zaraz gdzieś przytrzemy lub się utopimy podczas gwałtownych opadów deszczu.
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting