Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

21monika, 7 lat temu
Silnik 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,62
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Wizualnie nic ująć nic dodać. Po dalszych oględzinach taki trochę jak plastikowa zabawka. Bardzo może aż za bardzo odchudzony. Z wyglądu muskularny z dotyku pusta bańka. To wygląd, po za tym bardzo naszpikowany elektroniką już w wersji premium.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na pustą bańkę duże zaskoczenie. Silnik dobrze sobie radzi zarówno w mieście jak i na dalsze trasy. Kierując się wskazaniami eko - komputera co do zmian biegów to wydaje mi się, że zbyt wcześnie nakazuje zmianę.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo poprawnie pracuje, może odrobinę haczy ale to kwestia przyzwyczajeń z poprzedniego auta.
5,0
Układ jezdny
I tu bardzo pozytywnie, kierownica na mniejszych prędkościach pracuje miętko i utwardza się w raz z wzrastaniem prędkości, co nie jest tak oczywiste u konkurencji.
Komfort
5,0
Widoczność
Wiadomo wyżej siedzisz lepiej widzisz. Co prawda jest to również zasługa wielkości przeszkleń.
4,0
Ergonomia
Nie mam zastrzeżeń jest Ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak na razie ogrzewanie pracuje zadowalająco zobaczymy jak będzie z klimą latem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wzrost 164 cm. i jest dobrze, fotele są dobrze ustawione i osoby nie za wysokie nie mają problemów z dopasowaniem fotela jak i nie odczuwa się ucisku podudzia po dłuższej jeździe.
4,0
Wyciszenie
Po mieście super, w trasie do 140 km jest również OK. Przy wyższej prędkości jeszcze nie mam zdania, bo nie jechałam dłużej niż 10-15 min.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I tu miłe zaskoczenie początek w normie około 7 l./100 km. Ale kolejny bak i jest już lepiej 5,7 l./100 km. używając start/stop i stosując się do eko.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie OK.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting