Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Andrzej, 6 lat temu
Silnik 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
3,62
15% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : trzaski z drzwi i przednia półka
4,0
Całokształt
Ładny samochodzik pełen niespodzianek :) Dziwne odgłosy z drzwi kierowcy i pasażera
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na tak mały silniczek jest nieźle, dynamiczny, elastyczny minus spalanie wskazania komputera 6,8-6,9. Rzeczywisty pomiar po wizytach na stacjach paliwowych tj., tankowanie do pełna ilość paliwa przez kilometry razy 100 i spalanie na poziomie 7.4
3,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna, ale jak dla mnie strasznie hałaśliwa !
2,0
Układ jezdny
Przy nierównościach typu studzienka kanalizacyjna samochód zmienia delikatnie tor jazdy lub to moje wrażenie, ale bardzo realne. Sztywny, źle wybiera nierówności. Jak sie trafi na jakiś pofałdowany asfalt to podskakuje się jak w jakimś traktorze ( sorki za porównanie, bo podobno teraz traktory to już mistrzostwo świata w porównaniu do tych z przed 20- 30 lat )
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Parowanie System rozmrażania jest toporny, w wcześniejszym aucie ( lancia) wlączyłem przycisk, a nawiew od razu na max i stopniowo spadał do samoistnego wyłączenia gdzie efekt był osiągnięty, a tu po włączeniu guziczka wącza się klima i czekamy na brawa nic sie nie dzieje, więc ręcznie trzeba podkręcić wiatraczek i czekać aż zadzioała. Nie wiem dla czego, ale rozmrażanie lusterek idzie tak topornie jak dzierganie swetra w rękawicach bokserskich
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting