Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Obserwer9, 3 miesiące temu
Silnik 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW od 2016 - Oceń swoje auto
4,50
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Układ elektryczny
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Czasami zaskrzypi plastik.
5,0
Całokształt
Samochód bez usterek. Niskie zużycie paliwa. Komfort. Kupiłem m. in. dlatego, że miał świetny wynik niskiej awaryjności wg TUV i to na razie się sprawdza.
Wrażenia
4,0
Silnik
Zaskoczenie na plus. Dobrze się sprawuje w trasie i zrywny w mieście.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Dobrze i lekko się prowadzi.
4,0
Karoseria
Czasami zaskrzypi plastik. Rzadko.
Komfort
4,0
Widoczność
Lepsza od pierwszej wersji SX4.
4,0
Ergonomia
OK. Średnie zużycie widziane na wyświetlaczu jest niższe o ok. 0,5l jakie jest w rzeczywistości i za to 1 gwiazdka mniej.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak szyby parujq klima radzi sobie OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
OK.
4,0
Wyciszenie
Jest OK.
Ekonomiczność
4,0
Koszty utrzymania
Oby tak dalej. Średnie spalanie 7,0 l/100 przy jeździe miejskiej (ok. 80%).
5,0
Stosunek jakość/cena
Lepszej oferty nie ma w tej cenie z takim wyposażeniem.
Niezawodność
5,0
Drobne usterki
Brak usterek.
5,0
Poważne usterki
Brak usterek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,72 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting