Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

suzi-quattro, 6 lat temu
Silnik 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,92
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Jak dotychczas jestem zadowolony, auto dynamiczne, w miarę ciche, automat zmienia biegi szybko i prawie niezauważalnie, w długiej trasie jazda nie męczy, daje dużo przyjemności. Napęd 4x4 sprawdza się znakomicie. W trybie SPORT nabiera wigoru, wyprzedzanie nie jest problemem. W trybie SNOW/LOCK można swobodnie wjechać pod ostrą trawiastą górkę (wypróbowane w Bieszczadach). Przy podobnym wyposażeniu inne auta są o 20-30 tys. droższe. Plastiki tanie, twarde, ale dobrze spasowane, nie trzeszczą. Przydałoby się lepsze sterowanie funkcjami z kierownicy. Kamera cofania bardzo ułatwia parkowanie. Automat skłania do spokojnej jazdy, ale dzięki sterowaniu łopatkami przy kierownicy (!) można go łatwo dostosować do własnych upodobań i jak trzeba szybko zredukować, żeby skorzystać z pełnej mocy silnika.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting