Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Bob, 5 lat temu
Silnik 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamit... Nie mierzyłem osiągów, ale subiektywnie trudno uwierzyć w te 10 sekund do setki. Samochód bardzo lekki, dynamiczny. Maksymalny moment obrotowy dostępny już praktycznie po ruszeniu z miejsca. Ogólnie silnik bez słabych punktów. Spalanie w mieście w okolicach ośmiu litrów w czasie docierania silnika uważam za dobry wynik.
4,0
Skrzynia biegów
Silnik podnosi poprzeczkę i reszta samochodu chcąc nie chcąc musi za nim nadążyć. Ciężko mi wskazać jakąś sytuację wpływającą na niższą ocenę, ale nie ma w jej pracy tego WOW, które jest przy ocenie silnika. Skoro silnik dostał piątkę, to skrzynia zasługuje na 4 i 3/4 gwiazdki, ale tak ocenić się nie da.
4,0
Układ jezdny
Sytuacja jak ze skrzynią biegów, choć tu już jestem w stanie wskazać pewien mankament: wyciszenie. O ile silnika bez depnięcia prawie nie słychać, to z zawieszenia słychać bardzo dużo. Nie chodzi o jakieś niepokojące odgłosy, ale szum opon, czy dźwięk przejeżdżania przez niewielkie nawet nierówności, mogłyby być wyciszone lepiej.
5,0
Karoseria
Nie wiem, co napisać. Nawet nie wiem, czego dotyczy pytanie, czy wyglądu, czy korozji, czy czego.... Wygląd rzecz gustu, o korozji pisać za wcześnie. Moim zdaniem wszystko jest ok.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra
4,0
Ergonomia
System multimedialny w porządku, ale funkcje patyczków przy licznikach można było podpiąć gdzieś pod jakiś przycisk lub w ogóle wrzucić do stacji multimedialnej i obsługiwać dotykowo. Wiem, we wszystkich testach tego samochodu o tym piszą i dopóki go nie kupiłem myślałem, że to szukanie dziury w całym, ale nie, to jednak irytujące rozwiązanie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi, zimą okaże się, czy grzeje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Obszerny samochód, dużo miejsca z przodu i z tyłu, nie ma się do czego przyczepić.
4,0
Wyciszenie
Ano właśnie, już o tym napisałem wyżej: wyciszenie silnika bardzo dobre, podwozia może i nawet tylko dostateczne. Tragedii nie ma, ale gdyby to dopracować, byłoby idealnie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie ok i to na razie tyle, zobaczymy, jak później, serwisy, itp.
5,0
Stosunek jakość/cena
Doskonale
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tym bardziej brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting