Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Maciej, 4 lata temu
Silnik 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Ciągnie pięknie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : trochę skacze
5,0
Całokształt
Szukałem samochodu który by miał przestronną kabinę i pojemny bagażnik. Brałem pod uwagę wiele marek i modeli takich jak np fiat tipo toyota auris mazda cx 3 honda hr v fiat 500l, dacia duster i właśnie suzuki sx4 s cross. Nie kupiłem tipo gdyż podczas jazdy testowej palił ok 12 litrów!!, a poza tym ma on na pokładzie filtr cząstek stałych GPF czego też nie lubię i był troche za nisko zawieszony. Auris też za nisko zawieszony. Mazda cx 3 byłaby fajną propozycją ale jest strasznie ciasna z tyłu i ma zbyt mały bagażnik bo 350 l no a ja chciałem mieć 400l. Honda jest bardzo przestronna z tyłu i oferuje ona największy bagażnik bo aż 470 l no ale gdy napisałem formularz dot jazdy próbnej to nawet nie oddzwonili. Poza tym pan w suzukim mówił mi że ta honda jest zamulona i dużo pali. Fiat 500l jest za brzydki więc odpadł. Dacia duster oferuje napęd 4x4 ale ma strasznie ospały silnik i jest bardzo plastikowa. Przestronna kabina, pojemny bagażnik, świetny silnik i 4x4 w dobrej cenie zadecydowały o wyborze suzuki.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wcześniej jeździłem dieslem 1.9 multijet 120 km w bravo II bardzo mocny był ale przyznam szczerze że to ten 1.4 Boosterjet jest dynamiczniejszy. Szczególnie w trybie sport wystarczy lekko dotknąć pedału gazu aby się bardzo sprawnie rozpędzać, ale w trybie auto też bardzo ładnie ciągnie więc czuć jednak tę różnicę 20 km.
4,0
Skrzynia biegów
Na początku szarpała ale to normalne w toyocie yaris też było źle na początku gdy ją kupowałem.
3,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
trochę plastikowa
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, kamera cofania ma dobrą jakość
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu jest o niebo lepiej niż w bravo. Z tyłu nie brakuje miejsca.
5,0
Wyciszenie
W porządku siedząc w samochodzie silnika praktycznie nie słychać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z początku komputer mi pokazywał ok. 10l/100km no a potem to spalanie trochę spadło. po pierwszym tankowaniu średnie spalanie wyniosło 8,35l natomiast przy drugim 7,8 l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobra. Kupiłem to auto za 95400zł z 1.4 140 i z napędem 4x4.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting