Szukaj

Oceny Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW 2016-2019

Podsumowanie 26 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,46
średnia ocena z 26 ocen
5% lepiej od średniej w segmencie
85%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW 2016-2019

4,9
~Tomasz
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Suzuki kupione nowe od dilera. Obecnie 37680km. Auto bardzo dynamiczne i ekonomiczne. Cykl mieszany 6.7 l. Trasa 90-100km/h 5l. Jedyny mankament jak dla mnie to niewygodne siedzenie a dokładniej oparcie. Jest tam taki uskok na wysokości łopatek, który uwiera w plecy. Dotyczy to osób ze wzrostem 180 cm+. Dla niższych osób jest ok. Minusem jest też bardzo miękki lakier akrylowy. To jednak dotyczy już chyba wszystkich marek. W mojej ocenie...
4,4
~Mirek
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Witam. Samochód jak za ok. 90 tys nie ma rywala w swojej klasie. Można się czepiać co do materiałów wykończeniowych, skrzyni biegów, czy szumu w samochodzie powyżej 100 km/h. Patrząc obiektywnie jest to w miarę prosty samochód z mega świetnym silnikiem ( miałem nowych samochodów już ponad 10 szt.). Zaletą jest jego małe spalanie. Testowałem go już 2 razy jeżdżąc do Chorwacji. Przy pełnym załadunku i dużym boxie na dachu średnie spalanie z...
3,8
~Jan Winnicki
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Dzień dobry, samochód kupiłem na początku 2019r. Brałem pod uwagę tipo, aurisa, cx3, dustera, HRV i to suzuki. Tipo paliło 12l na jeździe testowej(1.4T-jet), cx3 za małe w środku, poza tym w salonie mazdy trzeba mieć garnitur na sobie żeby kupić auto, duster zbyt plastikowy a honda ma gdzieś klienta. Tak więc padło na suzuki. O zakupie zdecydował silnik i napęd 4x4. Na początku to auto mi się bardzo podobało, pisałem nawet pozytywną opinię na...
4,4
~Piotr
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Szukałem samochodu na którym można polegać i pod tym kątem muszę przyznać, że Suzuki wywiązało się z pokładanych w modelu oczekiwań. Po pół roku użytkowania nowego auta trudno co prawda powiedzieć dużo o oporności na usterki, ale praktycznie całkowity brak problemów wieku dziecięcego jest już dobrym prognostykiem. Auto mimo niezbyt okazałych gabarytów jak na swój segment, w środku zaskakuje ergonomią która nadrabia wymiary podawane w katalogu....
2,8
~Marek
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Samochód kupiony niecały rok temu. Wprawdzie jak do tej pory się nie zepsuł ale jakość wykonania jest słaba. Trzeszczące plastiki, odpadająca tapicerka naprawiona dopiero po 3-ciej wizycie w serwisie, beznadziejny hamulec, trzeszczący kokpit, tłukąca się półka bagażnika, lakier rysujący się pod paznokciem itd. Nie wiem jak jest u konkurencji ale kwota 100 tysięcy złotych jakiej żąda za to auto Suzuki, wydawałoby się do czegoś powinna...
4,6
~Polo
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Swoją opinię wyrażam dopiero po 5 msc użytkowania auta ponieważ pierwsze wrażenia są często bardzo nieprzemyślane a ta strona ma służyć potencjalnym kupującym w podjęciu decyzji co do wyboru auta. Ogólnie auto oceniam na 4+. Czym dłużej go mam tym jakoś bardziej mi się podoba i doceniam jego walory. Trzeba wyraźnie powiedzieć, że te auta nie są trapione "chorobami wieku dziecięcego" i przynajmniej w moim egzemplarzu wszystko działa od początku...
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
4,6
~Jan Winnicki
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Witam, jest to już moja 2 ocena tego samochodu. Patrząc pod kątem ceny do tego co otrzymujemy w zamian suzuki pozamiatało konkurencję. Na chwilę obecną nie widzę żadnego realnego konkurenta w podobnej kategorii cenowej. Za cenę ok. 90 tys.zł dostajemy dobre wyposażenie premium które zawiera m.in światła w technologi LED, automatyczną klimatyzację automatyczne światła i wycieraczki ogranicznik prędkości a także dostajemy zaawansowany napęd na...
4,7
~Dawid
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Po przejechaniu 40.000 km można stwierdzić, że samochód jest doskonały mechanicznie z bardzo dynamicznym i oszczędnym silnikiem, dobrą skrzynią biegów i skutecznym napędem 4x4. Jazda sprawia niesamowitą frajdę! Na plus zaliczam także klasyczne, czytelne zegary i wbudowany w deskę rozdzielczą ekran dotykowy, który nie sterczy jak tablet. Ponadto, bardzo dobrze świecą reflektory Full LED. Natomiast wadą jest słaba jakość wykończenia wnętrza....
4,6
~Maciej
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Szukałem samochodu który by miał przestronną kabinę i pojemny bagażnik. Brałem pod uwagę wiele marek i modeli takich jak np fiat tipo toyota auris mazda cx 3 honda hr v fiat 500l, dacia duster i właśnie suzuki sx4 s cross. Nie kupiłem tipo gdyż podczas jazdy testowej palił ok 12 litrów!!, a poza tym ma on na pokładzie filtr cząstek stałych GPF czego też nie lubię i był troche za nisko zawieszony. Auris też za nisko zawieszony. Mazda cx 3...
4,7
~Piotr
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Szukałem crossover'a lub suv'a, który oferowałby możliwie zaawansowany napęd na 4 koła (czyli nie tylko bezwiednie dołączany w momencie uślizgu przedniej osi) jednocześnie koniecznie skojarzony z dynamicznym turbodoładowanym silnikiem benzynowym i automatyczną skrzynią biegów. Takie zestawienie praktycznie zawężyło wybór jedynie do S-Crossa, Forestera i Jeepa Compassa. Marki takie jak Mazda, Kia, Nissan, Honda, Toyota, Hyundai takich zestawień...
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting