Szukaj

Oceny Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW od 2020

Podsumowanie 6 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,57
średnia ocena z 6 ocen
8% lepiej od średniej w segmencie
67%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW od 2020

3,4
~pozdrawiam
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Suzuki SX4 II
Poddałem się modzie na hybrydy, mam do tego modelu ambiwalentne odczucia. Po miesiącu użytkowania już myslałem o sprzedaży, pomimo dużej straty na wartości. Z jednej strony auto prezentuje się dobrze, silnik do miasta wystarczający, jednak z czasem widzę bardzo dużo niedoróbek, mianowicie: archaiczne przyciski (patyczki) do obsługi zegarów, brak wygłuszenia, brak doświetlania zakrętów, fotele niewygodne, tragiczne konsola multimedialna bosch -...
4,5
~Xeem
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Suzuki SX4 II
Przyzwoite i uczciwe auto dla kogoś kto mieszka pod miastem i ostatnie metry do garażu pokonuje po nieutwardzonej drodze i górkach. Ze świecą szukać innego crossovera z realnie działającym napędem na 4 koła który ma w środku tyle miejsca dla pasażerów. Jedyne co rozczarowuje to napęd hybrydowy. Jest ok jako wspomagacz przy start-stopie (można zapomnieć o guziku wyłączającym tą funkcję) ale skoro Suzuki umieściło mechanizm wspomagający napęd w...
4,7
~Krzysztof
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Suzuki SX4 II
Bardzo bogate wyposażeniw w wersji podstawowej. Ekonomiczny silnik 5.8 l/100 w cyklu mieszanym. Ładnie się prezentuje i przyjemnie prowadzi. Do codziennej jazdy i na urlop idealne dla 4 osobowej rodziny. Wada jedyna co mi się nie podoba to coraz głośniejszy powyżej prędkości 120 km/h.
5,0
~Krups
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Suzuki SX4 II
Auto łądne, komfortowe, szybkie. To był doskonały wybór a porównywałem z Toyota oraz Hyundai. Łatwo dostać mandat bo nie czuć prędkości. Suzuki dba o silniki swoich aut. Pierwsza wymiana oleju po tysiacu kilometrów. U innych producentów nie mają takiej polityki.
5,0
~Dariusz
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Suzuki SX4 II
Auto świetnie się prowadzi,spalanie nie powoduje bólu głowy ,wyposażenie w wersji premium posiada to co oczekuje każdy kierowca,auto spelnia swoją rolę
4,9
~JK
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Suzuki SX4 II
świetny silnik, super współpracujący z układem hybrydowym (Silnik)
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting