Szukaj

Oceny Suzuki SX4 II S-cross Facelifting

Podsumowanie 65 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting - Oceń swoje auto
4,53
średnia ocena z 65 ocen
6% lepiej od średniej w segmencie
88%
użytkowników kupiłoby ponownie
Zwiń podsumowanie

Wady i zalety – Przeniesienie napędu (9)

4,7
~Piotr
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
4,7
~Dawid
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Pracuje delikatnie i bardzo szybko przełącza pomiędzy biegami.
4,5
~Xeem
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Tryb SPORT robi robotę
4,5
~Xeem
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
4x4 i tryby które naprawdę działają
4,9
~suzi-quattro
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Jak dotychczas jestem zadowolony, auto dynamiczne, w miarę ciche, automat zmienia biegi szybko i prawie niezauważalnie, w długiej trasie jazda nie męczy, daje dużo przyjemności. Napęd 4x4 sprawdza się znakomicie. W trybie SPORT nabiera wigoru, wyprzedzanie nie jest problemem. W trybie SNOW/LOCK można swobodnie wjechać pod ostrą trawiastą górkę (wypróbowane w Bieszczadach). Przy podobnym wyposażeniu inne auta są o 20-30 tys. droższe. Plastiki...
4,8
~W.
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
4,7
~GK
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.0 BOOSTERJET 110KM 81kW
4X4 naprawde super dziala
4,5
~Michał
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II S-cross Facelifting
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
3,9
~Marcin
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
całkowita katastrofa jesli sprzęgło rozlatuje się po 14 tys.km, wada krytyczna samochodu
Suzuki SX4 II S-cross Facelifting