Szukaj

Oceny Suzuki SX4 II

Podsumowanie 119 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Suzuki SX4 II - Oceń swoje auto
4,51
średnia ocena z 119 ocen
6% lepiej od średniej w segmencie
92%
użytkowników kupiłoby ponownie
Zwiń podsumowanie

Wady i zalety – Przeniesienie napędu (20)

4,6
~Powerslave
Suzuki SX4 II
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
Układ wspomagania kierownicy mógłby być bardziej bezpośredni.
4,7
~Piotr
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
4,8
~Kass
Suzuki SX4 II
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
4,7
~Dawid
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Pracuje delikatnie i bardzo szybko przełącza pomiędzy biegami.
4,8
~Jack
Suzuki SX4 II
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
allgrip - i wszystko jasne!
4,5
~Xeem
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
Tryb SPORT robi robotę
4,5
~Xeem
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 48V SHVS 129KM 95kW
4x4 i tryby które naprawdę działają
4,7
~straad
Suzuki SX4 II
S-cross 1.6 VVT 120KM 88kW
Zwinność w manewrach. Spodziewałem się problemu, szczególnie na parkingach, po przesiadce z mniejszego auta, ale mam wrażenie, że jest wręcz łatwiej. Pewnie to też zasługa bardzo dobrej widoczności.
Dziennik kosztów dla Suzuki SX4 II
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
6,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,9
~suzi-quattro
Suzuki SX4 II
S-cross Facelifting 1.4 BOOSTERJET 140KM 103kW
Jak dotychczas jestem zadowolony, auto dynamiczne, w miarę ciche, automat zmienia biegi szybko i prawie niezauważalnie, w długiej trasie jazda nie męczy, daje dużo przyjemności. Napęd 4x4 sprawdza się znakomicie. W trybie SPORT nabiera wigoru, wyprzedzanie nie jest problemem. W trybie SNOW/LOCK można swobodnie wjechać pod ostrą trawiastą górkę (wypróbowane w Bieszczadach). Przy podobnym wyposażeniu inne auta są o 20-30 tys. droższe. Plastiki...
4,9
~Andrzej
Suzuki SX4 II
S-cross 1.6 DDiS 120KM 88kW
Suzuki SX4 II