Ocena kierowcy - Suzuki Vitara III SUV Facelifting 2024
Przemo,
6 miesięcy temu
Silnik 1.4 BoosterJet mild Hybrid 129KM 95kW
Rok produkcji 2025
Przebieg:
1 000 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,71
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Samochód użytkowałem jako testowy i przejechałem nim 500 km. Ogólne wrażenie jest dobre. Samochód jest zrywny, prowadzi się bardzo dobrze i bardzo mało pali. Pudełkowaty kształt sprawia, że bardzo szumi przy większych prędkościach. Sylwetka samochodu bardzo mi się podoba, ale wnętrze wygląda na budżetowe. Niestety fotele były dla mnie niewygodne, zwłaszcza w części lędźwiowej. Suzuki S cross ma te fotele nieco wygodniejsze i dlatego wybrałbym przy zakupie właśnie bliźniaczy model.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest bardzo dynamiczny i oszczędny. Podobno też bezawaryjny.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi trzeba wciskać. Nie wskakują z przyjemnym kliknięciem.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Lakier sprawia wrażenie solidnego.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Dużo miejsca, ale odejmuję jedną gwiazdkę za niewygodny fotel.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu. Można jeździć w kapeluszu.
4,0
Wyciszenie
Szumi przy większych prędkościach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 BoosterJet mild Hybrid 129KM 95kW
[l/100km]