Szukaj

Ocena kierowcy - Suzuki Vitara III SUV Facelifting 2024

Przemo, 6 miesięcy temu
Silnik 1.4 BoosterJet mild Hybrid 129KM 95kW
Rok produkcji 2025
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Suzuki Vitara III SUV Facelifting 2024 1.4 BoosterJet mild Hybrid 129KM 95kW od 2024 - Oceń swoje auto
4,71
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Samochód użytkowałem jako testowy i przejechałem nim 500 km. Ogólne wrażenie jest dobre. Samochód jest zrywny, prowadzi się bardzo dobrze i bardzo mało pali. Pudełkowaty kształt sprawia, że bardzo szumi przy większych prędkościach. Sylwetka samochodu bardzo mi się podoba, ale wnętrze wygląda na budżetowe. Niestety fotele były dla mnie niewygodne, zwłaszcza w części lędźwiowej. Suzuki S cross ma te fotele nieco wygodniejsze i dlatego wybrałbym przy zakupie właśnie bliźniaczy model.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest bardzo dynamiczny i oszczędny. Podobno też bezawaryjny.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi trzeba wciskać. Nie wskakują z przyjemnym kliknięciem.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Lakier sprawia wrażenie solidnego.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Dużo miejsca, ale odejmuję jedną gwiazdkę za niewygodny fotel.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu. Można jeździć w kapeluszu.
4,0
Wyciszenie
Szumi przy większych prędkościach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 BoosterJet mild Hybrid 129KM 95kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Suzuki Vitara III SUV Facelifting 2024

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów